Challenge: 21 Days NO Junkfood Challenge! Wie doet er mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Challenge: 21 Days NO Junkfood Challenge! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:20

Ehm niet.. Pff, wat een discipline heb ik toch..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:23

Woehoew.. Cola mag wel.. :))

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 13:53

nee cola mag ook niet haha, best logisch toch?
Hier gaat het goed, in het weekend wat minder maar ach, ik wil dit sws vol gaan houden. Ik eet bijna alleen maar clean en gezond, alles zelf maken. En veel dingen van havermout maken, koekjes, cake, je kunt er echt alles mee!

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 14:52

de 15e ging het helemaal niet goed :+
Zusje lief was jarig en is ten huwelijk gevraagd door der vriend en ik helemaal door het dolle heen heb toch een lekker groot stuk chocolade taart op :o

Manlief doet er echt alles aan om mij hagelslag te laten eten, hij zet telkens het pak pal voor mijn neus maar kan het niet goed hebben dat het mij wel lukt om van de suiker af te blijven en hem niet.
Hij is er nogal verslaafd aan en moet en zal elke dag een chocolade reep/pak koekjes eten al moet hij midden in de nacht erom dan doet hij dat.

Er zijn best veel lekkere dingen om zelf te maken ook drinken doe je gewoon water met smaakje (limoen/sinasappel even laten intrekken en lekker op drinken) Kan met veel smaken

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:10

Ik heb het de afgelopen week goed gered! Niets van foute dingen gehad. Ik wil denk ik er gewoon mee doorgaan ook al houd de challange op, ik merk dat ik door niet te snoepen veel meer energie krijg en steeds minder drang om steeds wat 'lekkers' te pakken. Ook ben ik redelijk wat kwijt geraakt in gewicht in die tien dagen.
Maandag ga ik op werkweek naar Berlijn, dus daar gaat het lastig worden. Maar ik doe alles ervoor om het vol te houden!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:24

Qua brood beleg wat is er dan echt gezond buitenom kipfilet? Ik zou t ook willen proberen, maar ik heb echt suiker nodig. Ik kan bijvoorbeeld druiven, wortels, komkommers eten maar dan hou ik honger. Ik begin dan te trillen zweten en wordt heel flauw tot ik iets met suiker op heb ;(

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 11:30

Moonsparkle, ik pak de roomkaas van de ah basic, en pindakaas verder eet ik eigenlijk bijna geen brood. En dat van het suiker nodig hebben, trillen etc, dat zijn waarschijnlijk afkickverschijnselen.

Ik had gister bbq met kampvuur en ik vond dat ik het goed volhield, heb wel wat naturel chips en zoute popcorn op, en een paar drankjes gehad maar ach. Ik ga er ook mee door als de challenge afgelopen is, doordeweeks is echt goed te doen!