Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
of denk ik nu te beperkt? femo schreef:nou nou. Ik snap niet dat iedereen denkt dat buitenlanders boerenkool oid zo vies zouden vinden hoor.
het is eigelijk altijd in de smaak gevallen alleen werd het geprakte een beetje vreemd gevonden.
Als je ziet wat die fransen naar binnen werken, (rauwe gehakt etc,) dan kan een beetje boerenkool vast geen kwaad.of denk ik nu te beperkt?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ga d'r vanavond even goed voor zitten en dan morgen boodschappen doen
Denk idd aan de 'Tartare' die gewoon rauw gegeten word, slakken, kikkers, vieze kaas
MaartJ schreef:Nou dat is het dus een beetje, als ze aan mij vragen wat typisch Nederlands eten is kom ik niet verder dan aardappels, groente vlees, en de stamppotten. Ik ben zelf gek op stamppot maar ik vind het niet echt iets buitengewoons wat je iemand voorzet als die lekker bij je komt eten of iets wat je in een restaurant zou kunnen eten..
Vandaar de vraag dusIk ben er nog niet helemaal uit. Ga d'r vanavond even goed voor zitten en dan morgen boodschappen doen
![]()
En idd, de Fransen hebben ook wel bijzondere dingen om te eten hoorDenk idd aan de 'Tartare' die gewoon rauw gegeten word, slakken, kikkers, vieze kaas