Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Haha kan jij natuurlijk ook niks aan doen maar dat werkt natuurlijk niet in je voordeel.
friesam schreef:Cyella schreef:Weet niet of het al gezegd is, maar je hebt ook gekoelde broodtrommels. Heb er zelf eentje, ben er heel tevreden over!
Die ga ik sowieso eentje zoeken!
Zwanger of niet van die kaas die half van je boterham weg loopt is niet lekker
Cyella schreef:Hahahaha, precies! Ik heb zelf een Frozzypack, maar die is denk ik wat minder geschikt qua vorm om boterhammen in mee te nemen. Boven me noemde iemand de Hema. Verder heb je verschillende uitvoeringen van 'Chill it to go'. Er zullen nog wel meer zijn, maar dit zijn die wat ik zelf gevonden had.
http://www.taartzonderoven.nl/arretjescake-zonder-ei/ en gewoon lekker zelf opeten als je vriend al een pondje teveel heeft moet hij maar over hebben voor jou en het kleintje.
dus als goed is komen die kilo's er weer aan.friesam schreef:Cyella schreef:Hahahaha, precies! Ik heb zelf een Frozzypack, maar die is denk ik wat minder geschikt qua vorm om boterhammen in mee te nemen. Boven me noemde iemand de Hema. Verder heb je verschillende uitvoeringen van 'Chill it to go'. Er zullen nog wel meer zijn, maar dit zijn die wat ik zelf gevonden had.
Gevonden hema heeft er nu geen op site maar Forzzypack wel gevonden alleen levertjd van 3 weken

Cyella schreef:Hahahaha, precies! Ik heb zelf een Frozzypack, maar die is denk ik wat minder geschikt qua vorm om boterhammen in mee te nemen. Boven me noemde iemand de Hema. Verder heb je verschillende uitvoeringen van 'Chill it to go'. Er zullen nog wel meer zijn, maar dit zijn die wat ik zelf gevonden had.

cruesli schreef:Wauw wat eet jij gezond! Knap hoor, maar 1000 kcal is indd wel écht te weinig.
Ik heb een calorie teller app op mn telefoon (fatsecret) en daarin vul ik alles per dag in. Als ik dan te weinig eet (ik zit meestal ook maar op de 1700 kcal wat zeker in deze fase van de zwangerschap niet genoeg is), kan ik dat 's avonds compenseren door wat later op de bank (rond 20-21uur) nog een keer avond te eten, of gewoon lekker ongezond te zijn en chips te eten/extra koekje of manlief de deur uitsturen voor een softijsje![]()
Want ik mis eigenlijk ook een toetje na je avondeten. Lust je niets van ijs? Of stoofpeertjes met ijs ofzo? Dat is niet meteen gruwelijk vet of slecht, maar o zo lekker en door het ijs zet het natuurlijk wel weer wat aan.
Ik vind die app ideaal, zo kan ik mezelf redelijk op de 2000 kcal per dag houden (terwijl ik er nu 2300 zou mogen/moeten eten!), anders eet ik ook gewoon te weinig, omdat je het gezond wil doen voor de kleine.
O en hoezo stond cola in je rijtje wat je niet mag eten/drinken als je zwanger bent? Je mag gewoon cola hoor. Cola is wel sowieso überhaupt al troep, maar het is niet dat je dat niet mag als je zwanger bent.
En ik weet niet wat je allemaal verder drinkt? Want ook door je thee een keer te vervangen door een sapje heb je al weer extra kcal binnen.
klein feestje voor jezelf!