Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mamajolijn schreef:Mijn Airfryer is hartstikke nieuw, net met Sinterklaas gekregen, maar er zit geen rekje bij. Kan iemand misschien een foto plaatsen over welk rekje het gaat. Dan ga ik Philips even aanschrijven
Mareska schreef:Wij hebben sinds Sinterklaas ook een airfryer. Frietjes waren erg geslaagd, lekkerder dan uit de frituur! Kroketten was even wennen maar was wel lekker.
Afgelopen week heb ik geprobeerd aardappeltjes uit de koeling van de supermarkt te bakken, partjes met zo'n schil er nog omheen. Deze verrimpelden en het was niet zo'n succes ook qua smaak te droog.
Nu lees ik bij jullie dat jullie wel altijd je aardappeltjes erin bakken. Wat voor aardappelen en welke temperatuur+tijd?
En ik las ook over kipkluifjes, hoelang en hoe heet bak je die?
_Nelleke_ schreef:Wat is nu eigenlijk het wezenlijke verschil tussen een oven en een airfryer? Ik lees niks dat een oven niet kan?
Kimberley84 schreef:mamajolijn schreef:Mijn Airfryer is hartstikke nieuw, net met Sinterklaas gekregen, maar er zit geen rekje bij. Kan iemand misschien een foto plaatsen over welk rekje het gaat. Dan ga ik Philips even aanschrijven
Ik denk dat het aan het model ligt. Heb je de airfryer of de airfryer xl? Ik de eerste en ook geen rekje
Timbers schreef:Antheman schreef:Hij is binnen en gaat zo aan. Ik ben enorm benieuwd!
Leuk! Heel veel plezier ermee![]()
En op Facebook ff de Phillipschef volgen die heeft vaak recepten en de app downloaden daar staat ook lekkere dingen in (feta met peterselie en lente-ui in filodeeg bijvoorbeeld hmmmmmm)
Timbers schreef:Antheman schreef:Hij is binnen en gaat zo aan. Ik ben enorm benieuwd!
Leuk! Heel veel plezier ermee![]()
En op Facebook ff de Phillipschef volgen die heeft vaak recepten en de app downloaden daar staat ook lekkere dingen in (feta met peterselie en lente-ui in filodeeg bijvoorbeeld hmmmmmm)