Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sonja_vR schreef:Als het zulke lastige eters zijn, zou ik eens helemaal geen moeite voor doen...
Groente of tomatensoepje vooraf, goed gestoofd vlees met aardappels in welke vorm dan ook, twee groentes erbij en doe gek met een dame blanche toe...
Als een framboos al te exotisch is en vermeden word vrees ik dat andere niet bekende uitstapjes hetzelfde lot zullen ondergaan.
Zonde als jij je dan hebt staan uitsloven op allerlei lekkers en het toch niet gewaardeerd gaat worden.
Leuk als bijgerecht! 

Tink89 schreef:Woopy_x schreef:dat 1 ste en 2de recept lijkt me lekker britt!!
alleen hamburger voor je schoon ouders hhmmmm ? whaha
Ik maak vaak zat een goede hamburger voor m'n schoonouders. Vinden ze heerlijk, maken ze zelf namelijk nooit. Met een lekkere salade, goede italiaanse bollen, runderhamburgers en ingrediënten naar keuze (met of zonder kaas, bacon, uitjes, sausjes, augurk, enz). Niks mis mee hoor. En mijn schoonouders eten normaal ook alleen hollandse pot.
Woopy_x schreef:Tink89 schreef:
Ik maak vaak zat een goede hamburger voor m'n schoonouders. Vinden ze heerlijk, maken ze zelf namelijk nooit. Met een lekkere salade, goede italiaanse bollen, runderhamburgers en ingrediënten naar keuze (met of zonder kaas, bacon, uitjes, sausjes, augurk, enz). Niks mis mee hoor. En mijn schoonouders eten normaal ook alleen hollandse pot.
haha kan ook eigenlijk wel maar ik zou denk ik niet de eerste keer als ze komen eten hamburger maken
). Netjes opgegeten natuurlijk, en ik vond het zo lekker dat ik ze aan het eind nog een keer heb besteld.
Wat fijn dat iedereen het heeft geprobeerd