Gisteravond de gele weer op! En had ineens de ingeving dat ie op bolognese lijkt alleen dan pittiger!
Bambolina
Geplaatst: 30-09-14 23:09
Ik denk dat de gele cheddar/nacho cheese en jalapeno is. Heeft echt een beetje zo'n jalapeno smaakje, maar wel veel minder pittig.. Die roze deed me direct denken aan oreo's. Groen heb ik echt geen idee.. stoofpot ofzo? Smaakt iig heel hollands.
ik heb de roze vandaag geprobeerd en vond het naar kniepertjes smaken...
Tivoli
Geplaatst: 01-10-14 01:56
Dus wat lays hier eigenlijk mee probeert te zeggen is: je weet eigenlijk niet eens wat je eet. Alle chipssmaken die we tegenwoordig kennen,proeven we alleen maar omdat we zien wat er op de zak staat,en wat onze hersenen dus verwachten te proeven Een beetje een Placebo-effect.
Zouden we met zijn allen geblinddoekt smaakjes moeten raden wordt het een stuk lastiger... Naturel en paprika haalt iedereen er zo uit, bolognese en cheese onion gaat ook nog wel! Maar laat ons blind iets proeven als speculaas,appel,geitenkaas of stopverf ??! Je kan een mens alles wijsmaken
Iris82
Geplaatst: 01-10-14 08:23
quartel schreef:
Ik vind de roze erg naar ouwel smaken....dat eetpapier De gele smaakt naar zweetvoeten en de groene naar uiensoep met kaas en peper
Ehhh... nou koop ik ze helemaal niet meer.
Horseland93
Geplaatst: 01-10-14 14:09
hielkebro schreef:
ik denk dat de roze bokkepootjes zijn, wat vieze chips !
de groene was wel lekker ! die andere nog niet gehad !
Yupp ik denk ook dat de roze bokkenpootjes zijn... Heerlijk als koekje, ranzig als chips
de roze is iets met chocola, maar dan anders (was een tip), en ik twijfel tussen chocomelk en brownies.. Geel vind ik echt niet lekker, en ik weet wat het is maar ik kom er niet op Groen nog niet geprobeerd
Spoiler: Voor de roze; Chocola maar dan anders, enn chocolade is overal lekker mee, maar dubbel zo lekker met... *plaatje van chocolade fontijn* Voor de gele; kapsalon voor gevorderden, en misschien moet je verschillende ingrediënten combineren om deze smaak te kraken
Ik vind de roze erg lekker, heb nog maar 3 zakken bij gehaald hihi. Maar wát ik nu precies moet proeven, daar heb ik eigenlijk geen idee van
Tivoli
Geplaatst: 02-10-14 00:19
Alwiene schreef:
Ik vind de roze erg lekker, heb nog maar 3 zakken bij gehaald hihi. Maar wát ik nu precies moet proeven, daar heb ik eigenlijk geen idee van
heb je koorts?
soloro
Geplaatst: 02-10-14 00:20
Ik ben nou wel heel benieuwd wat de uiteindelijke smaken zijn Helaas heb ik lactose en glutenintolerantie, waardoor het zeer onverstandig is om de smaken te gaan proeven Maar ben wel heel benieuwd welke smaken het nu uiteindelijk zijn xD