Ohh wat leuk, het testrecept komt terug! I'm in, ben benieuwd! Ik vind ook het idee dat er één recept gekozen wordt het best toegankelijk en meest haalbaar, daarnaast zouden mensen die willen evt in een apart topic nog wel mystery-box achtige dingen kunnen doen. Maar je bent natuurlijk in principe vrij om dingen aan het TR aan te passen.
Oh wat leuk! Ik ga meedoen met de nagerechten! Ben namelijk niet zo'n flinke eter maar nagerechten gaan er altijd in haha. Heb zelf nog wel wat lekker nagerechten
Ik weet het niet. Ik heb het zelf niet kunnen afmaken en ik weet van beide mods van VT dat ze het heel erg druk hebben en derhalve daarom er ook liever dus iemand anders voor hadden. Maar die iemand ben ik nu dus niet meer. Het is op zich wel best mogelijk om dit geheel vanuit de gebruikers te doen, maar dan is het net wat minder fancy.
M_D_H
Geplaatst: 08-07-14 09:10
Ik ben daar inderdaad ook wel benieuwd naar. Ik heb ook nog wel een recept die ik kan insturen
Winged
Geplaatst: 08-07-14 09:18
Suus___ schreef:
Is t handig om recepten in te sturen? Ik heb een mega budget recept (3,00) maar ook een goddelijk wat duurder recept die ik wel wil insturen
Het lijkt mij wel leuk om af te wisselen tussen budget en wat duurder. Zelfde als vegetarisch / met vlees etc etc etc.
Ik weet ook niet of het zinvol is om het in dit topic te bespreken want ik weet niet of het gelezen wordt. Denk dat er dan iemand even een pb naar een VT mod moet doen hoe zij zich dat voor hun zien.
Mocht het plan worden doorgezet, dan doe ik mee! Ik vind het ontzettend leuk om af en toe iets nieuws uit te proberen, maar ben zelf vaak niet geïnspireerd genoeg. Lijkt me dus ideaal, zo'n testrecept eens in de maand.