Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doebidon schreef:Nou ik eet mijn hele leven al te weinig groente en fruit, maar ik ben zelden ziek. Als ik een griepje heb ben ik daar 9,9 van de 10 keer in 3 dagen vanaf. Mijn lijf is gewend aan wat ik nu eet.
Daarmee zeg ik absoluut niet dat meer groente en fruit niet beter is, maar het hoeft dus niet te betekenen dat je minder ziek word, dat verschilt per persoon.
Ninx schreef:doebidon schreef:Nou ik eet mijn hele leven al te weinig groente en fruit, maar ik ben zelden ziek. Als ik een griepje heb ben ik daar 9,9 van de 10 keer in 3 dagen vanaf. Mijn lijf is gewend aan wat ik nu eet.
Daarmee zeg ik absoluut niet dat meer groente en fruit niet beter is, maar het hoeft dus niet te betekenen dat je minder ziek word, dat verschilt per persoon.
Hoe oud ben je nu dan?
Prrrr schreef:Asperges! Asperges kan je niet niet lekker vinden

Citaat:Volgens profiel 31.
Dat is ook nog niet echt de leeftijd waarop je problemen kan verwachten.
Dat is meestal na je 40/50ste.
Bhriseis schreef:Doebidon: Wellicht was je NOG gezonder met veel fruit en groenten. Zoals die ene opa die 90 jaar werd ondanks zijn dagelijkse pakje sigaretten. Misschien was hij er wel 110 geworden zonder te roken
Bhriseis schreef:Haha, ik persoonlijk zou dat wel zien zitten, maar ik snap je mening