Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:39

snap ik,. ik ga hooguit een dorp verderop voor de groentetas, maar verder reizen doe ik ook echt niet
doet het hele "lokaal en bio eten" ook compleet teniet denk ik, als je er een half uur voor in de auto moet gaan zitten
wil eventueel wel voor je kijken in de lijst van afhaalpunten of er 1 dichterbij zit , heb ik wel ene woonplaats nodig (evt pb? ) heb de lijst met afhaalpunten nog in een tabje open staan

ik krijg vanavond de veggiebox van hellofresh binnen
ben benieuwd :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:42

Thanks, lief van je, maar als ik behoefte aan heb zal ik zelf wel eens spitten. Merk dat ik er geen zin in heb (in dat uitzoeken) dan wordt afhalen al helemaal niks. Ik ken mezelf onderhand wel. :-)
Ikzelf smul van de HelloFresh. Heerlijk en verrassend. Maar ja, ik woon niet alleen.

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:43

Ik heb zelf geen interesse voor de hello fresh box maar heb nog wel een cadeaukaart van € 20,= bij de happinez gekregen..

Iemand die ik er hier bij mee kan maken?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:49

lis1 schreef:
Ik heb zelf geen interesse voor de hello fresh box maar heb nog wel een cadeaukaart van € 20,= bij de happinez gekregen..

Ik zou m graag willen hebben! Ben erg enthousiast over de box maar mijn budget laat het niet altijd toe.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:50

Kan je ook kortingskaarten gebruiken als je al een abonnement hebt?

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:51

Eliine schreef:
lis1 schreef:

Ik zou m graag willen hebben! Ben erg enthousiast over de box maar mijn budget laat het niet altijd toe.

Super Eline,
Ik kan een foto van het pasje maken en deze naar je appen als je dat wilt maar kan hem ook per post naar je sturen!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:56

Ik zit ook te twijfelen, aankomende week ziet er niet echt lekker uit, ik griezel van kidneybonen en die zitten er tussen dus ik wacht nog even een weekje en ga dan een proefbox bestellen.
Voor mensen die de fruitbox hebben: Hebben jullie een foto of een omschrijving hoe veel dit is? Ik overweeg die er in een proefpakket eens bij te doen om te zien of ik dat wat vind... Er wordt hier weinig fruit gegeten en met zo'n pakket stimuleer je dat misschie ntoch wat meer..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:58

Fruitbox deze week voor het eerst
3 grote hand sinaasappelen (Lekker!!! Heb er vanmorgen een op)
3 grote peren
3 grote appels (of waren dat er nou 2?)
1 bakje aalbessen
1 bak blauwe druiven
1 trosje kleine bananen

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:00

secricible schreef:
Ik zit ook te twijfelen, aankomende week ziet er niet echt lekker uit, ik griezel van kidneybonen en die zitten er tussen dus ik wacht nog even een weekje en ga dan een proefbox bestellen.
Voor mensen die de fruitbox hebben: Hebben jullie een foto of een omschrijving hoe veel dit is? Ik overweeg die er in een proefpakket eens bij te doen om te zien of ik dat wat vind... Er wordt hier weinig fruit gegeten en met zo'n pakket stimuleer je dat misschie ntoch wat meer..

Bij de streekbox?
Véél! Sowieso appels, mandarijnen en peren, maar wij hadden ook heerlijke druiven, ananas, kokosnoot,watermeloen, citrusvijgen en nog wel meer. Het was gewoon echt zo'n hele box vol.
Edit; wij hadden dus wel wat meer dan degene hierboven.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:03

Lioony schreef:
secricible schreef:

Bij de streekbox?
Véél! Sowieso appels, mandarijnen en peren, maar wij hadden ook heerlijke druiven, ananas, kokosnoot,watermeloen, citrusvijgen en nog wel meer. Het was gewoon echt zo'n hele box vol.
Edit; wij hadden dus wel wat meer dan degene hierboven.

nee, ik doelde op de hello fresh, ik vind het maaltijdpakket van HF me meer aanspreken dan het maaltijdassortiment van de streekbox. Fruitbox van streekbox is ook duurder volgens mij.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:19

Eliine schreef:
lis1 schreef:

Houd er rekening mee dat je dan minimaal twee boxen moet bestellen ;-)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:21

Ik heb ook een cadeaukaart van € 20,- voor Hello Fresh voor de liefhebber.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:19

is dat alleen bij een abonnement of ook bij een proefdoos? Ik wil graag een doos ter proef proberen, dus dan zou ik wel geinteresseerd zijn :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:21

mocht er nog iemand een card over hebben , houd ik me ook aanbevolen :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:47

Nee, telt niet voor de proefbox.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:43

Ik heb net de hellofresh box voor de eerste keer gekregen maar vind het tegenvallen.
de 1 persoonsbox is net zo duur als de tweepersoons box van Streekbox, maar in die laatste zit ook echt twee keer zo veel.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:21

Voor 2 oersonen is de streekbox net zo duur als de hello fresh volgens mij. De streekbox heeft 7,50 verzendkosten en hello fresh is gratis verzenden...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:21

Geen HelloFresh meer voor mij :n

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:24

Kun je wat meer vertellen over het verschil kriel? Ik overweeg van beide omstebeurt een proefbox, dus ben wel benieuwd :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:25

Wij betalen geen verzendkosten voor de streekbox :?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:34

Als ik de boel doorklik krijg ik toch echt 7,95 verzendkosten. Op de voorpagina staat ook
" Méér waarde voor hetzelfde geld. Niet duurder dan supermarkt, wel beter. Tip: Bestel extra box of bestel samen met je buren. Je betaalt slechts 1x bezorgkosten! Vanaf €4,10 pp per maaltijd all in."

Bij de streekbox zie ik op het plaatje ook brood en dat lees ik ook in de omschrijving. Zijn het echt ingrdienten voor 3 maaltijden of krijg ik een berg ingredienten waar ik zelf mee aan de slag moet? Vind de omschrijvingen wat beperkt.
Ik lees ook dat ik een mail krijg wanneer bezorgd wordt, maar binnen welke tijden is dat? Ik werk gewoon en wil er niet voor thuisblijven...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:12

Wat ik zeg: de 1 persoons hellofresh box is net zo duur (in totaal) als de 2 persoons box van streekbox.
Ik vind de streekbox veel uitgebreider

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:56

ik zie idd ook 7,95 bezorgkosten per bezorgmoment bij de streekbox, komt voor ons net zo duur/goedkoop uit als hellofresh,
bij hellofresh hebben ze die kosten al verwerkt in de prijs per box denk ik...
over inhoud weet ik vanavond meer, maar dat is ook de twee persoons veggiebox...
streekbox wil ik na de twee boxen van hellofresh weer eens een kans geven ,
heb een tijd terug eens een eenmalige box van de streekbox gehad voor twee personen maar die vond ik toen tegenvallen , nu alle boxen die hier bezorgt worden eens in de herhaling eens zien hoe de steekproeven bevallen ;)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:03

en de veggiebox is binnen, ziet er goed uit allemaal, vers , fris en ...sja, fruitig kan ik niet zeggen
tis allemaal groente namelijk :+
ik zie er idd drie goede maaltijden in , ben benieuwd hoe ik uit kom met het spul.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:08

Oh raar, hier niets over gehoord.

Het zijn echt ALLE ingrediënten voor 3 maaltijden. Soms ook brood idd voor bij een salade oid. Brood is ook heerlijk!