Wat zijn jouw guilty pleasure's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iamsam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:19

Oooooooh ik vind dat allemaal lekker... ben ik dan een zondig mens, ik ben zo erg dat ik soms nog een hap uit die wortel voor Sam neem, geef mij de zwaarste straf en probeer mij te verzuipen in een bad van tomatensoep met verse room en een paar vers(warm) gebakken stokbroodjes om in te soppen }> }> }>

Noeps

Re: Wat zijn jouw guilty pleasure's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:38

Augurken, plakjes worst, stukje kaas, flinke lepel uit de pan nemen 'om te proeven' ;), raspatat met ontzettend veel mayo, curry en uitjes. En nu vooral chocoladepepernoten. Vriendje en ik hadden een 1kg zak binnen vier dagen leeg :o.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:44

Vrijwel elke maandag hier vaste prik, want begin van de week, 's avonds nog dienst en geen zin om me uit te sloven: diepvriesdoperwtjes, diepvriesvleesje in de koekenpan en (diepvries)aardappels uit de oven *\o/*
Echt vet en ongezond is het allemaal niet, we eten het kaal dus zonder saus, en het is toch een complete maaltijd, dus ik vind dat het wel mag O:)

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:55

Witte chocolademousse van de Jumbo :') sigh... haha

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:57

Triple chocolate cookies van de AH, mm heerlijke bom met calorien, cheese union chips, verder kaas, kaas, kaas.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 12:59

het beslag van een cake opeten voor het gemaakt is :')

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:01

Lay's Paprika chips :9

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:07

Spaghetti carbonara met heel veel kaassous en spekjes, chocoladefonduen/kaasfounduen met mijn huisgenootjes, toastjes brie en portsalut, chocola (vooral de AH basic reep is erg gevaarlijk want die is nog geen €0,40), cranberry met white chocolate koekjes van de ah, cakebeslag (vaak is de helft al op voordat de cake in de oven staat), monchoutaart uit een pakje, Ben&Jerry's, oja en natuurlijk de McKrkoket, McWrap met honing-mosterd saus en alle McFlurrys!

Misschien had ik dit topic beter aan kunnen klikken nadat ik naar de AH was geweest, nu moet ik nog gaan... :Y)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:29

Kant en klare bami goreng van de AH, verwarmen in de pan en 2 spiegeleitjes erop :+: En Golden Power of de variant van de AH :D

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:34

Ojaaaaa, de cassis energy van de Lidl blijft hier ook niet ongeschonden :+! En idd kip bapao broodjes <3! Of tomatensoep met balletjes, daar kaasblokjes in doen en dan lekker soppen met een vers gebakken stokbroodje <3!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:18

Ik draai m'n hand trouwens ook niet om voor een paar eetlepels nutella :9 :9

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:32

Heb er toch wel een paar...sommige ook serieus guilty pleasures inderdaad want ze worden toch 9 van de 10x vermeden, maar als het dan toch een keertje mag, dan ook dat :D
Paprika met roomkaas... :=
Pindakaas met kokosbrood...mjam..
niet meer bestaand: de honey mustard van lays...maar goed dat ie niet meer bestaat, als dat ooit nog op de markt komt sla ik serieus een paar pallets op op zolder!
Vers eigen gemaakte filet american op van die ronde toastjes, en dan ook echt alleen die toastjes en die filet.
Qua aardappel: lachebekjes, ruitjes, aardappelbolletjes, duchesses en rosti...mwraarw! Maar dat is inderdaad echt kerst/pasenvoer.
En tzja, die olvarit potjes he...als ik ziek was mocht ik die ook altijd, want dan at ik ten minste nog wat :+

Verder kan er me heel veel gestolen worden :Y)

Zal vast nog wel wat pleasures hebben, maar die zijn niet zo bijzonder heftig :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:56

Slagroom uit een spuitbus van AH en chocolade.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:07

Chocoladepepernoten!! En energy, maakt niet zoveel uit welke, zijn allemaal goed :Y) Ow ja en de lekkere broodjes bij ons op school..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:16

perzikken uit blik heerlijk, cake beslag of appeltaart dat beslag.
pff diepvries pizza, en baby fruithapje zonder de stukjes. Vast nog wel meer, vind frituur ook lekker op zijn tijd maar moet dan altijd een hele dag zuurbranden aanvoelen dus dat doe ik amper tot niet.

Liefst gewoon zelf gemaakte nasi:P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:21

Koek, cakejes, brood, mjam :9 als ik niet oplet, eet ik mezelf helemaal klem!
Fruit is ook niet veilig bij mij in de buurt, maar da's gelukkig gezond. :D
Oh, en de koffie en broodjes kaassouflé uit de kantine op school... zo gemeen, zo lekker -O-

Edit: met oud en nieuw maken wij altijd appelbeignets, daar kan ik echt wel van blijven eten :9 :9
Laatst bijgewerkt door UMayDream op 16-10-13 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:22

Fairytales schreef:
Mijn eigen home-made berliner bollen gevuld met aardbeienjam en banketbakkersroom, die ik elk jaar met oud&nieuw maak omdat ik geen oliebollen lust. Ik kijk nu al uit naar oudejaarsdag! Oh en pasta carbonara, met zo'n kant en klare saus uit het versschap van de Albert Heijn. Oh zo slecht.

(En ik ben gek op patat met een saus van mayonaise & appelmoes door elkaar heen geroerd. Veel mensen verklaren me voor gek want het ziet er onwijs smerig uit, maar ik vind het zo lekker. :'))

mijn zusje doet dat ook altijd!!! dat van de appelmoes en mayo :')

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:27

Paprikachips sweet sensations , gezoute noten, een pot appelmoes leeglepelen, cakedeeg, rode wijn, schuimpjes,olvarit fruithapjes,broodje kaassouffle met pindasaus,pasta met pesto en veel geraspte grande pedanokaas....mjam!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:56

Jaaaa lolleke ! De honey mustard ! :oo die was hemels ! En hier alleen te krijgen bij een bepaald tankstation. Oooh die was lekker ! Zullen we lays een boze brief sturen ? :D die chips moet terug !

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:23

Olvarit fruithapjes?!?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 11:33

minikatje schreef:
Moos99 schreef:
Pesto, champignons en kaas zijn voor mij DE ingrediënten. Ik maak dan ook belachelijk vaak dingen met voornamelijk deze 3 ingrediënten. Bijvoorbeeld: Penne met pesto, champignons en een bult strooikaas. Of: bladerdeeg met een laagje pesto/crème fraise mengsel met daarboven op courgette, champignons, spinazie blad en weer een bult strooikaas uit de oven. Toevallig heb ik net nog een omelet gemaakt met champignons en een plak gesmolten kaas eroverheen. Ik heb zelfs laatst nog een gerecht samen gesteld bestaande uit dus die penne met pesto champignons en kaas, champignons met kaas gevuld uit de oven, ennnn bladerdeeg hapjes met pesto en mozzarella uit de oven. Het is een obsessie :+

wij moeten trouwen en een pesto-champignon-kaas restaurant beginnen.
eerst nederland, daarna de wereld! ~~}>

Mij kun je ook wakker maken voor allerlei gerechten met champignons in de hoofdrol, helaas maken mijn darmen mij een paar uur later wakker -O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:14

KarinvdM schreef:
Olvarit fruithapjes?!?

énorm guilty pleasure idd, maar die zijn zo lekker :=
Ik maak ze ook wel zelf hoor; vers fruit en dan de blender erdoor.

Alhoewel ik de oude friso-hapjes nog lekkerder vind. Die hadden dan yoghurt, banaan en sinaasappel en was echt heel erg dik :=

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:05

Parmezaanse kaas. Bij elk pastagerecht dat ik eet (en dat is best veel, want ben gek op pasta!) gaat er een grooote bult Parmezaanse kaas op. Lekker :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:07

Sushi. Daar kun je me op IEDER moment van de dag mee storen.
Paprika tapas, verse mango, spaghetti... redbull... Niet bepaald 'culinair' maar wat heb ik dat graag.

En ooooveral moet zwarte peper op (mits het die mango is ofzo)

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:31

Ik vind gezond eten ook belangrijk, weinig pakjes/zakjes, veel groente en het liefst biologisch vlees, maar ik kan af en toe zo genieten van een frikandel speciaal :o en patat vind ik ook heerlijk, maar daar voel ik me minder guilty over.