. Een setje gaat gemiddeld twee weken mee, dan zijn ze meer schroeiplek dan stof. Al mijn houten spatels hebben mooie zwarte brandplekken erin en plastic begin ik niet aan, want dat smelt... gek genoeg lukt het eten zelf meestal wel goed. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Een setje gaat gemiddeld twee weken mee, dan zijn ze meer schroeiplek dan stof. Al mijn houten spatels hebben mooie zwarte brandplekken erin en plastic begin ik niet aan, want dat smelt... gek genoeg lukt het eten zelf meestal wel goed. 
.
.
Dus ik op annuleren drukken en opnieuw de tijd instellen, 15 minuten op de hetelucht. Het begon na 10 minuten erg te ruiken en mijn vader zei dat is de eierkoker. Ik ging toch maar even kijken bij de magnetron. Stond hij dus op magnetron ingesteld, hele croissantje zwart en stinken dat het deed!
Oscar schreef:Ook mijn demonstratie van hoe je de allerlekkerste gekruide speklapjes uitbakt wilde niet helemaal lukken. Toen ik even wilde laten zien hoe lekker knapperig ze geworden waren, kwam er in plaats van een krokante krak van het speklapje een erg grote krakkkkkkk vanuit mijn gebit, 1 van mijn kiezen brak in honderdduizend stukjes. Uiteindelijk was ik 2 kronen en een brug rijker, en ongeveer 2.500 euro armer. Maar de speklapjes waren uit de kunst
haha
Toen was het wel scherp

Mayflower_ schreef:Wat een leuk topic.
Ik ben ook absoluut geen keukenprinses, als ik hier mijn verhalen op ga schrijven dan ben ik morgen nog bezig.
Wel een hele handige actie van mijn zusje vroeger: Die bedacht zich dat het wel een leuk idee was om een slak in de magnetron te doen. Gevolg: Slak ontploft na 2 seconden en mijn ouders konden hun inbouwmagnetron weggooien, die geur zat in elke maaltijd die je in de oven bereidde in het eten.
Arme slak
) maar geen idee hebben op welke stand die oven moet, waardoor onze kleine blokhut 5 minuten later blauw staat van de verbrande koekjes.
.
en idd teveel water bij een mix doen.. of popcorn in de magnetron maken en er een plastic deksel onder laten liggen. Die was dus gesmolten, popcorn smaakte ook een beetje plastic-achtig.

).