Maarrr die cinnamon rolls uit de link zijn echt heerlijk en echte cinnamon rolls zijn zo veel werk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joaltijd schreef:LisaFaded schreef:Het is heerlijk! Ik heb archide olie gebruikt dat kan ook gewoon. Viel de fles om op de grond. Even zout strooien en makkelijk op te ruimen
@Joaltijd zit er een klokje op? Ik heb ook een heteluchtoven, maar kan het op 800 graden zetten en dan 2 min
Ik eet het met een lepel
Bedoel je geen 80°?
En hoeveel procent?
prugelpiet schreef:nee, het is niet helemaal goed gegaanhet is een stevige pap geworden en de suiker is gecaramelliseerd
Edit: er weer ingestopt en nu lijkt het er meer op
Zometeen lekker proeven!
Edit2: ik heb het gevoel dat ik op rubber zit te kauwen, het is keihard
Nena_ schreef:prugelpiet schreef:nee, het is niet helemaal goed gegaanhet is een stevige pap geworden en de suiker is gecaramelliseerd
Edit: er weer ingestopt en nu lijkt het er meer op
Zometeen lekker proeven!
Edit2: ik heb het gevoel dat ik op rubber zit te kauwen, het is keihard
Zo nog een keer proberen! Bij mij zijn ze ook een paar keer mislukt op het begin
Kwanyin schreef:Omdat het zo lekker snel en easy was wou ik het wel eens proberen of mijn flutmagnetrontje het ook kon.
Ik zit nu dus met een steenharde aangekoekte half aangebrande substantie in mijn mok. Heb er al drie keer kokend water in gedaan om het los te weken en heb er net een dikke klomp uit gekregen maar de bodem zit nog helemaal vast. Daar heb ik nog de hele avond werk aan.
Je wordt bedankt.