Dames wat gaan jullie snel, ben even een paar dagen naar Texel, kom terug en er is al weer een nieuw topic.... Ga eerst maar eens bijlezen want daar heb ik wel even wat tijd voor nodig. Morgen is mijn man jarig en ik wil zelf schelpjes vullen met banketbakkersroom en vers fruit er boven op, dit is een beetje uit tijdnood omdat ik geen tijd heb om een taart te bakken en versieren. Vakantiewas genoeg en wil ook graag naar de paarden vandaag!
Heb je leuk gefröbeld Miran Mijn projectje staat inmiddels ook in de koelkast. Vanmorgen om 7.30 begonnen met bekleden en om 15.30 klaar. Niets gegeten, niets gedronken( ga ik zo inhalen met rosé ) maar hij is af!!! Foto's volgen.
ClaudiaHS
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-12 17:21
Leuk TT.
Pff ben blij dat ik met dit weer ff niks hoe te maken. Tis hier niet zo heel erg warm, maar toch te warm om te taarten.
Felinde, wat was er mis gegaan? Ik zie zo gauw niks bijzonders op de foto's.
WOw die tom en jerry taart is echt erg leuk! Ik ga volgende week toch gewoon een slagroomtaart maken voor opa en oma. Zat er wel aan te denken om hem af te smeren met witte ganache en dan alleen bovenop slagroom. Kan dat wel?
Dank jullie! Hij is net opgehaald ze vond hem erg leuk
Nu een hectische periode.... Kindermiddag eind maand met weer 300 cupcakes als vorig jaar... Een verjaardagstaart eind maand, En dan nog 4 paarden taarten voor eind maand... En dan heb ik de laatste 2 weekenden deze maand ook nog eens een 2 en 3 daags concours met minn paard... Ik geloof dat ik tijd tekort ga komen hahah
Mijn mini-stapeltje is bijna af. Kinderen werden net wakker voor ik de laatste details af had. Straks even afmaken en dan komt de foto. Wat een gefriemel met zo'n inimini taartje!
wat gaan jullie weer hard zeg mooie collage in openings post.. en super taarten alweer in deze topic gemaakt..
Kinke
Geplaatst: 10-08-12 19:28
stelletje kletskousen
IngridB
Geplaatst: 10-08-12 19:52
Wat een leuke taarten weer
Hier de 'verrassingstaart' voor mijn vriend. Is pas voor 8 september, maar hij staat veilig in de vriezer
Ik vond het bekleden best lastig hoor . Vooral bij de boobies bovenop was het even lastig om ze aan beide kanten gelijk te krijgen. Voor het eerste een vierkante vorm bekleed, dus zo slecht vind ik het nog niet
Mijn vriend zal er vast en zeker heel blij mee zijn
Net alvast even 24 cc gebakken. Bij de eerste lading zijn er een paar gigantisch ingezakt. Te snel uit de oven gehaald denk ik, vormpje laat ook los aan de zijkant.. als ik tijd heb ik maar een keertje overnieuw maken.
Ik ga zo mijn birdies afleveren. En natuurlijk gelijk de kleine Kas bewonderen. Maandag heb ik 'm alleen gezien toen ie nog gekreukeld was. Inmiddels een paar dagen verder, uit de kreukels en vast een prachtige baby.