Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirim schreef:Bij ons zijn de tomaten van het zelfde laken en pak...wel veel maar nog groen en klein.
Rytir: dat heb ik nu ook altijd, alle zaadjes lijken wel op te komen. Ik had dit jaar ( weer) teveel tomaten, teveel peper en teveel aubergine. Maar het is wel heel leuk weggeven aan vrienden. Doe een al aardig geworden plantje in een leuke pot, schrijf er een kaartje bij ( met wat voor plant het is in het Nederlands en Latijns) en hang die eraan, doorkijkpapier en een touwtje erom en je bent helemaal origineel.
Ik geef dit ook wel eens aan kinderen en zeg daarbij dat wie de eerste vruchten plukt een presentje krijgt...dan gaan ze er nog goed voor zorgen ook.
Natuurlijk kun je de plantjes ook wegggooien, maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Antheman schreef:Heb je een groentetuin, heb je een kas?
Voel je welkom. Heb je alleen brandnetels bij de paarden en wil je die opeten, ook dan welkom!
Bandida schreef:Antheman schreef:Heb je een groentetuin, heb je een kas?
Voel je welkom. Heb je alleen brandnetels bij de paarden en wil je die opeten, ook dan welkom!
Leuk topic, maar ik ga denk ik eerst maar eens bijlezen, ik hoor bij de tweede groep (en ik vrees dat ze in de tuin staan in plaats van bij de paarden)