Ik kon de trek niet meer weerstaan, ben naar de winkel gegaan De schade: - liga milkbreak, sultana en evergreen voor op stage - katjesdrop - mini mentos mix - pepermunt - fruitduo's
Schuimblokjes, ufo lolly's, snoepkettingen en van die rolletjes gemaakt van hetzelfde spul Verder rolo, chocotoff, milka&daim en eigenlijk de meeste dingen met chocola!
Rosa__
Geplaatst: 27-03-12 22:17
Cake-achtige dingen, zoals gevulde speculaas of een brownie. Of een puddingbroodje. x.x Heb nooit echt veel dingen als winegums of zure matten gegeten... Alleen drop. Of van die kaneelstokjes, boterbabbelaars, beetje het ouderwetse aanbod.
Ik hou ook niet echt heel erg van chocolade rechtstreeks... Weet niet, mist iets. Vind een chocoladekoekje of -taart altijd veel lekkerder.
Oh en van die dropjes met voor de helft banaansmaak.
vroeger hadden ze bij de kruidvat van die schildpadden (moest je zelf scheppen) die waren blauw-groen van kleur met een zure gum achtig er in, die waren zo lekker / verslavend! helaas zijn ze er uit gehaald, zoek ze nog elke keer als ik er ben
BeeMed
Geplaatst: 27-03-12 23:11
eeeh dat is een hele lange lijst, maar mn aller grootste favoriet is denk ik toch zure matjes
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Aardbeitjes van haribo!! Zak gaat in een keer leeg als ik niet uitkijk of biggetjes!
SteffiiY
Geplaatst: 28-03-12 12:22
Hmm krijg honger van dit topic!
myrtedandy
Geplaatst: 28-03-12 12:23
Zweedse Ikea Chocola met caramel, HEMELS! of toblerone! of of milka met daim . Mag ik eigenlijk wel meerdere? ik ben zo' snoepkont! en jaja, chocolate addict!