Duuk2011 schreef:Nieuwe meelezer hier!!
Ik heb nog niets gelezen, ga dat zo doen! Ben heeeel erg benieuwd.
Ik ben altijd bezig met gezond doen (of eigenlijk mager..) Magere yoghurt, 20+kaas, light varianten etc. Maar nu zei iemand tegen mij dat ik daar eens mee moest kappen en als ik ECHT gezond wou doen, back to basis moest. Dus onverwerkte producten eten.
Ik vraag me alleen af, met kaas/boter/melk etc. Dan is de light variant toch niet bewerkt? Er is toch niks extra's toegevoegd? In feite is toch alleen de vetlaag er af gehaald of zit ik verkeerd?
Ik vermijd JUIST Light producten, dat slaat echt nergens op, zag gewoon light suiker! Wtf, hoe kan je suiker nou light maken? Dat is gewoon onzin.. en zoals Miryamk ook al zegt, dan stoppen ze wel ergens anders heel veel van in. Nee ik ga voor volle melk, gewone chips, gewone frisdranken etc. echt geen light voor mij. Snap het ook niet, dan kopen mensen een zak light chips om die vervolgens in 1 keer leeg te eten. Dat heeft dan ook geen zin, dan kan je net zo goed een 'gewone' zak chips kopen en die in porties opeten. Alles met mate, ik blijf het zeggen, dan heb je echt geen light producten nodig.
En over dagmenu's, heb vandaag een beetje een day-off. Vanmorgen 2 boterhammen met pasta op, wat glazen water, wat gesnoept van mij chocolat-chip cookie deeg, al 2 koekjes op