Mijn cake was helemaal ingezakt Die chocolade laag had ik ook ontzettend dik, maar dat komt wellicht door alle lekkere dingen die er doorheen zitten.
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-12 15:42
Nou hier zijn ze weer heel mooi gelukt! Heb ze al gesneden, zijn nu nog wat kleverig dus heb ze in de koelkast staan. Die maltesers en walnoten zien er zo leuk uit als je ze gesneden heb. Die marsmellows zijn een grote vergissing. Vind ze zelf nog niet eens zo lekker. Zal morgen foto's maken!
Chocoladelaag is hier ook vrij dik. De cake zakt meestal in als je de massa erop smeert. Mijn brownies waren ook vrij hoog, maar zijn weer ingezakt zodra in het spul erop smeerde.
Die van mij staat ik de koelkast om af te koelen zodat ik het vanavond kan snijden. Dan zal ik er foto's van maken. Die marshmallows heb ik door vieren geknipt maar zal er de volgende keer zeker van die kleine voor gebruiken. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Voor de rest van de dag sta ik ook al de hele tijd in de keuken om van alles uit te proberen voor het seizoen. Dan kook ik namelijk voor de gasten op de camping. Ik heb het voorgerecht al bijna klaar. Nu alleen nog aardappelgratin en de uitjes staan te confijten. Het wordt een feestmaal vanavond met een bijzonder toetje!
Hmm wat ziet die er prachtig uit. Ik heb eens een witte rocky gemaakt, ook erg mjammie!
Eilish
Geplaatst: 24-01-12 00:12
Net er ook 1 gemaakt: De bovenste laag ziet er bij mij ook een beetje uit alsof ie al een keer is opgegeten Hopelijk is dat iets minder als ie helemaal afgekoelt is. Ik ben erg benieuwd hoe die smaakt!
Diva_Jenny
Geplaatst: 28-01-12 22:56
Ik zag dit recept en dacht meteen dat moet ik ook eens proberen Het eindresultaat staat nu in de koelkast en morgen word hij getest maar met zoveel chocola moet het wel goed smaken Ik heb in de toplaag m&m's, maltesers, hele hazelnoten en gewone spekkies gedaan ipv marshmellow's!
Ziet er lekker uit! Ik denk dat ik dit volgend weekend ook eens ga proberen!
o0marije0o
Geplaatst: 29-01-12 15:04
Jamm dit ga ik ook een keer maken ! Ziet er super leuk uit ! Denk dat je t beste een extra laag chocoladetopping over kan houden om weer over chocolade + spekjes ed. laag heen kan gooien. Zodat er bovenkant er niet als een braaksellaagje uit ziet