Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben wel héél benieuwd, dus kan eigenlijk niet wachten
SuSem schreef:Idd
Mijn DG is bezorgd bij de buren, jammer dat ik laat thuis ben vanavond
Alwiene, ik had hem daar eerst ook besteld, maar weer geannuleerd vanwege de levertermijn, uiteindelijk voor hetzelfde geld besteld bij bobshop.nl

Fifteen schreef:Is het heel aso als wij gisteren meteen alle smaken hebben gehaald
We hebben dus alleen de ice tea niet, maar die valt niet zo in de smaak z o te lezen..
Caramel late, lekker ook maar online nog maar even wat bestellen dan
Fifteen schreef:Nou dat viel eigenlijk best mee haha![]()
Geloof dat we 20 euro kwijt waren maar heb hier nu wel een behoorlijk aantal dozen staan waar ik eigenlijk geen plek voor heb

Alwiene schreef:Misschien dat we onderling in dit topic wel eens wat kunnen ruilen om te proberen, zo duur kan het niet zijn om zo'n cupje te versturen toch? En als je dan eens met iemand een cupje kan ruilen om zo meerdere smaken te proberen lijkt me wel handig
Ben benieuwd of wij ook zo'n voorraadje cupjes erbij krijgen, maar ik ben vooral benieuwd naar de speciale lattes, de chococinno en de nesquick en eventueel de chai tea latte en dat zit vast allemaal niet bij de probeercupjes

LynnDenise schreef:Ehm nee, niet zoals de echte chocomel, bij de chococinno moet je 2 cups gebruiken, melk en chococup dus je hebt niet het idee dat het met water word gemaakt. Al denk ik dat ik te weinig water gebruik als ik het met de verpakking vergelijk
Ik krijg de Genio, die heeft zo'n schuifje om de waterhoeveelheid te kiezen, dus dat moet goed komen