Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiSsY_Me schreef:gummie schreef:Je bent inderdaad een nerd als je de gevaren van alcohol ziet en mensen erop wilt wijzen......... Zegt men.
*pubermodus aan* Cool man, wil ik ook! Ga meteen een fles Malibu inslaan en snoep er in leggen, kan ik morgen dronken in de klas zittenanders hoor ik er niet bij
Nou sorry hoor gummie, maar het overgrote deel wat hier in dit topic reageert is hier in de 20, dus wij zijn geen "pubertjes die erbij willen horen"..
Joolien schreef:Maar dames, wat is het leuke aan snoepjes MET alcohol? Het dronken worden? Lekker laveloos lallen en dingen zeggen en doen waar je de volgende dag spijt van hebt? Je hersens naar de klote 'zuipen'(eten in dit geval) want ach, dat hebben we op het moment zelf toch niet door.
Ik ben niet heilig, maar ik snap de lol niet van alcohol op deze manier...
(zie mijn profiel voor desbetreffende topic)
Kattenbak schreef:Joolien schreef:Maar dames, wat is het leuke aan snoepjes MET alcohol? Het dronken worden? Lekker laveloos lallen en dingen zeggen en doen waar je de volgende dag spijt van hebt? Je hersens naar de klote 'zuipen'(eten in dit geval) want ach, dat hebben we op het moment zelf toch niet door.
Nounou, je kunt ook op een leuke manier genieten van drank hoor.
Joolien schreef:Maar dames, wat is het leuke aan snoepjes MET alcohol? Het dronken worden? Lekker laveloos lallen en dingen zeggen en doen waar je de volgende dag spijt van hebt? Je hersens naar de klote 'zuipen'(eten in dit geval) want ach, dat hebben we op het moment zelf toch niet door.