en altijd al op gezond gewicht ben gebleven
met broodjes chocopasta 
maar wat jij wil meid, maakt mij niet uit, maar ik ga nu maar niet zeggen dat je er geen verstand van hebt, maar ga niet over mij oordelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en altijd al op gezond gewicht ben gebleven
met broodjes chocopasta 
suikermeisje schreef:en ik hoef niet af te vallen omdat ik nooit te dik ben geweesten altijd al op gezond gewicht ben gebleven
met broodjes chocopasta
maar wat jij wil meid, maakt mij niet uit, maar ik ga nu maar niet zeggen dat je er geen verstand van hebt, maar ga niet over mij oordelen.
suikermeisje schreef:En waarom mag ik dan absoluut geen ham en ander varkensvlees? omdat dat vet mijn bloedvaten aantast omdat ik diabetespatient bent. En ik weet dan niet wat jij voor ham eet hoor, maar het zal dan wel, blijf lekker in je eigen wereldje, prima hoor
? 

suikermeisje schreef:en ik hoef niet af te vallen omdat ik nooit te dik ben geweesten altijd al op gezond gewicht ben gebleven
met broodjes chocopasta
EllaBellaah schreef:Ohja in een plastic flesje overgieten kan natuurlijk ook wel haha
Ik neem het mee naar school dus daar kan het niet lekker gekoelt blijven dat is nou juist het probleem