siskeh schreef:kan je geen ijs eten
Of milkshakes
Door ijs/erg koude dingen krimpt het ijzer, dus gaat het alleen maar meer pijn doen..
Je kunt alles hele kleine stukjes snijden, zodat je (haast) niet hoeft te kauwen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upendo schreef:Nooooh!![]()
Ach, als ik er volgende week zaterdag maar vanaf ben!
En ik heb hem sinds vanochtend ja!
Hoe lang moet je nog?
Ik heb het idee dat die van mij er na 4 maanden alweer uit mag, dat gat is nu al voor 1/3 dichtgetrokken.
. Ik heb gister zonder bitje een wedstrijd gespeeld, omdat ik nog zoveel last er van had, haha. Eigenlijk super gevaarlijk maargoed. Stomme beugels.. 
Marrjjollein schreef:siskeh schreef:kan je geen ijs eten
Of milkshakes
Door ijs/erg koude dingen krimpt het ijzer, dus gaat het alleen maar meer pijn doen..
Je kunt alles hele kleine stukjes snijden, zodat je (haast) niet hoeft te kauwen..

kon de 2e dag nog maar net brood naar binnen krijgen met muizenhapjes
Marrjjollein schreef:siskeh schreef:kan je geen ijs eten
Of milkshakes

Sleeper schreef:Marrjjollein schreef:
Serieus? Daar heb ik nog nooit iets gemerkt. Ijs is toch nooit zo koud dat het ijzer ervan krimpt? Dat is maar heel erg kort, kan me niet voorstellen dat dat al zo een impact heeft. MIjn elastiekjes knappen trouwens wel standaard als ik een ijsje eet
Sleeper schreef:Ik vidn het altijd grappig om te lezen hoe verschillend de last van het eten is De eerste vier dagen dat ik mn beugel had was alles gemalen/vloeibaar.
Daarna kon ik weer redelijk kauwen, geen harde dingen maar toch, maar na het aandraaien is het weer terug naar af. Terwijl ik ook mensen spreek die dat nauwelijk hebben terwijl die echt hele scheve tanden hebben.
Upendo, je hebt al hele goeie tips gekregen hier. Maar die vloeibare toetjes die je uit een pakje moet zuigen vind ik dus een drama. Ik kan mn lippen er niet om heen zetten, auwie haha. Ook rietjes zijn een drama. Maar misschien heb jij daar wel helemaal geen last van.

[/quote]
Soep ga ik morgen in elkaar flansen. 
upendo schreef:@Rebec: Ja, dat vreesde ik ook al ja..
Ach, zolang dat gat weg is vind ik het prima.
Heb je al je tanden nog na die wedstrijd?
. Meestal heb ik mijn bitje in m'n sok (heb de bovenste rand omgeslagen en hem daar tussen
) maar dat was ik vergeten dus toen stond ik op het veld en dacht ik; poedersuiker. en toen dacht ik van ach dit speelt veel lekkerder..
Maar verstandig is het niet dus in het vervolg weer bitje in, joehoe.