Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorothea schreef:Maar laat je niet in de maling nemen door de yoghurt-variant van Calvé (Yofresh), die heeft net zoveel calorieën als de Remia Fritessaus Classic (en ik maar denken dat ik 'mager' zat te snacken, voor zover je bij snacken van mager kan spreken natuurlijk...)
Yonker schreef:Ik vond het al zo raar dat ik op de pot piccalily geen calorieen kon vinden.. Maar dat is dus bijna te verwaarlozen??
Piccalily is heel lekker![]()
Ook bij frietjes kan het soms lekker zijn, en dus beter als Mayo
juval schreef:moet je voor de gein de Peijnenburg volkoren ontbijtkoek eens met de 'gewone' ontbijtkoek vergelijken... dan zit er echt wel meer suiker in de volkoren variant... heel vaak zijn verpakkingen zo misleidend, heel slecht!
_Tara_ schreef:Dat is toch met heel veel dingen zo Mendy. Liga, Sultana enz word toch ook allemaal aangeprezen als gezond tussendoortje? Terwijl als je 't vergelijkt je dan net zo goed een koekje kan eten bv.
amanda2 schreef:Nee, precies,
ik ben een calorie-tel en achterkant speller dus daar was ik al snel achter ...
(vind het overigens wel ernstig misleidend)
Hanmar schreef:_Tara_ schreef:Dat is toch met heel veel dingen zo Mendy. Liga, Sultana enz word toch ook allemaal aangeprezen als gezond tussendoortje? Terwijl als je 't vergelijkt je dan net zo goed een koekje kan eten bv.
Dat is niet helemaal waar: het gaat namelijk niet alleen maar om het aantal calorieën. Liga of Sultana vullen vaak beter dan een 'koekje'; één koekje smaakt naar meer, bij Sultana of Liga valt dat best mee.
Cayenne schreef:9% vet klinkt nog best veel eigenlijk, klopt dat?
Ik ben op zoek naar huttenkase met bieslook. Die verkochten ze in Zwitserland en was ontzettend lekker! Maar hij is hier niet te krijgen