Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissa_b schreef:ik ga vandaag proberen een 'simpele' taart te maken. Een basisbiscuit met pralinecreme als vulling en als decoratie marsepein. Wat ik volgens mij door elkaar haal. Moet er tussen het basisbiscuit en het marsepein nog een laag om het te laten kleven? Ik kan het niet op de site vinden.
MamaMiesje schreef:Mooie taart Monique
(Als ik nou straks weet of het een jongen of een meisje wordt, dan maak ik gewoon ruim van tevoren de juiste taart en verstop 'm in de diepvries)
Vanmiddag een stukje van de herfsttaart gegeten en het is niet dat ik graag veren in mijn eigen achterste steek, maar hij was toch wel behoooooooooorlijk lekker!
Ik vond de combinatie noten-mocca erg lekker
benangelique schreef:MamaMiesje schreef:Mooie taart Monique
(Als ik nou straks weet of het een jongen of een meisje wordt, dan maak ik gewoon ruim van tevoren de juiste taart en verstop 'm in de diepvries)
Vanmiddag een stukje van de herfsttaart gegeten en het is niet dat ik graag veren in mijn eigen achterste steek, maar hij was toch wel behoooooooooorlijk lekker!
Ik vond de combinatie noten-mocca erg lekker
dat ga ik dus ook doen. had gehoopt het al te weten, maar gup ligt lekker dubbel en geeft niets prijs! hoop het over een week of 6 te zien, dan kan ik aan de slag met cupcakes!
mayo, ze hebben de taart nog niet gehad en hij staat dus in de vriezer... aannemer heeft zich een beetje vergist en loopt zeker 1,5 week uit...
sunshine, die fimoboekjes zijn ideaal! staat stap voor stap uitgelegd hoe je bepaalde figuren moet maken en als je dat onder de knie hebt, kan je ook figuren uit de vrije hand makkelijk maken.
melissa, in lisse zit iemand die workshops geeft. kijk eens op http://www.deleukstetaarten.nl