Haha, nu hebben we wel cola zero, dus dat is wel weer beter voor uh, je figuur
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik denk inderdaad dat je je er gewoon even overheen moet zetten als je van je verslaving af wil.
) 
.

Waar Leonoor is, is de cola en andersom. Geef altijd mijn pa de schuld, die werkt al jaren voor Coca-Cola
Chrissy_ schreef:@ Nickytje: Zero is precies hetzelfde spul als Light, en ook net zo slecht.
Ik drink zelf echt nóóit cola. Drink liever water of thee, is een stuk beter voor jeIk denk inderdaad dat je je er gewoon even overheen moet zetten als je van je verslaving af wil.
Alleen er komt een moment waarop water of thee gewoon niet meer smaakt. En dan is daar altijd cola!
. Drink het nu bijna dagelijks en soms meerdere tassen per dag. Vroeger lustte ik het echt niet, maar tegenwoordig vind ik het zelfs lekker.
.
Ik werk in de schoonmaak en opeens doet de smaak van cola me steeds denken aan de geur van een bepaald schoonmaakmiddel op mijn werk, en sindsdien vind ik het niet meer te zuipen
Heb ook wel ander drinken in huis, maar das gewoon minder lekker dan cola.. Ook helpt cola mij serieus tegen 'vreten-uit-verveling' Als ik geen cola in huis heb ga ik dus echt lopen snaaien in andere zoetigheid..
sifra01 schreef:3 literIk drink helemaal geen cola. Drink eigenlijk al een jaar alleen maar water en (groene of kruiden) thee. Volgens mij sta ik helemaal op de kop als ik ineens een paar glazen cola zou drinken....! Het is echt erg ongezond, ik zou iig wat proberen te minderen. Succes allemaal!
Relaxed schreef:sifra01 schreef:3 literIk drink helemaal geen cola. Drink eigenlijk al een jaar alleen maar water en (groene of kruiden) thee. Volgens mij sta ik helemaal op de kop als ik ineens een paar glazen cola zou drinken....! Het is echt erg ongezond, ik zou iig wat proberen te minderen. Succes allemaal!
Maar water en thee vind ik niet lekker..