Krootjes zijn bieten toch?En procureur is een bep. stuk vlees maar dat heb ik ook nog nooit gehad Bij ons is t friet geworden, lekker makkelijk
Krootjes is inderdaad een andere benaming voor bietjes Wij hebben gepaneerde karbonaadjes, zelfgemaakte vleessalade en geroosterd brood gegeten
madeliefw schreef:Jellie schreef:Aardappeltjes, krootjes met procoreur in honing-thijmsaus wat is dat?Dit is het hals/schouderstuk van de varkensrib zonder been.Het recept voor het vlees: http://www.vlees.nl/index.asp?src=%2Fco ... ptID%3D789Is echt de moeite waard om eens te maken En krootjes zijn rode bietjes. Vandaag heb ik nog een x procoreur.
Gisteren na dagje Efteling geeeeen zin om te koken dus Maccen, vandaag weer normaal voer met pitamientjes. Gehaktballetjes, gekookte aardappelen en voor mijn mannen rode "gruwel" bietjes (lussiknievandaardegruwel) en voor mij boontjes.
Haast, haast, haast, dus vanochtend om 6 uur al een hele grote pan met macaroni gemaakt. Hoeven we het straks alleen nog even op te warmen.