gooit ze het pak leeg in de gootsteen, komt er een dooie muis uit.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kelly0708 schreef:bah.wij hebben een keer een kroket gehad met haren erin.
maar echt van die dikke haren.(meer paardenhaar)wat kapot sprong.brrr

Less schreef:Het is wel een kakkerlak. Doet me denken aan de hygiëne bij Hak zelf... Kakkerlakken leven voornamelijk binnen in niet zulke schone ruimten en zie je bijna nooit buiten.
Er gebeuren wel meer dingen met je eten waar jij geen weet van hebt.

cocochanel schreef:Afwasmiddel is nog link ook. En daarna braken nog meer.Zat toen ik klein was een keer spinazie te eten toen er ook 2 grote zwarte sprieten tevoorschijn kwamen,zat er ook een tor ofzoiets in..Was nog klein en heb het helemaal uitgegild.. Heb echt jaren geen spinazie meer gegeten.. gelukkig nu wel weer maar dan diepvries
Hahah geen vieze beestjes maar moest er opeens aan denken,me vriend werd pasgeleden wakker en wilde drinken,liep heel slaperig naar de keuken,pakt de fles van het aanrecht,neemt meteen een goede slok.......... Had hij afwasmiddel.. haha heeft gelijk een half uur boven de wc gehangen
Pebblesther schreef:Ik snap eigenlijk niet hoe er een muis in een brood of pak melk kan komen.
Kijk een klein torretje die kan je nog over het hoofd zien. Maar een muis zie je toch drijven in de melk. En als het brood wordt gekneden ofzo voel je die muis toch ook???