De groenten van HAK met een kakkerlak!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:27

Mijn schoonzus nam een slok uit een pak melk en zegt tegen mijn broer, wat smaakt die melk raar,
gooit ze het pak leeg in de gootsteen, komt er een dooie muis uit. }>

Anoniem

Re: De groenten van HAK met een kakkerlak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:28

Meen je dat nou lisa-pluisje? OW dat lijkt mij echt het goorste wat je kan hebben! Wat verschrikkelijk vies zeg! Geen woorden voor hoe vies dat is!

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:35

lisa_pluisje schreef:
Mijn schoonzus nam een slok uit een pak melk en zegt tegen mijn broer, wat smaakt die melk raar,
gooit ze het pak leeg in de gootsteen, komt er een dooie muis uit. }>

Nooo way!!!!!
dat is echt erg :r

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:39

O dat is helemaal te goor!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:55

BAH!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:56

Wij hadden laatst 2 lieveheersbeestjes in de bonduelle blikjes. Had ook direct geen honger meer.
Klacht ingediend en 5 euro aan bonnen gekregen. Wij eten bijna nooit uit blik, altijd vers of diepvries, dus heb die bonnen maar aan mn moeder gegeven.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:59

jaren geleden toen maakte me vader een potje andijvie open, en er lag zo'n grote zwarte spin op.
het was de laatste keer dat ik andijvie gegeten heb.
echt goor :(

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:01

Gátverdamme! Inderdaad meteen een klacht indienen.

@lisa_pluisje; Bij het lezen alleen al ging ik bijna over mijn nek :n

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:05

De foto is wat onduidelijk, maar zo te zien is dat geen kakkerlak. Neemt niet weg dat er geen insecten in de potjes behoren te zitten, dus ik zou idd even melden dat er wat inzat wat er niet inhoorde.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:07

Oh bah... ik eet al bijna geen blik/pot groentes, maar mijn vriend vindt de worteltjes zo lekker. Mooi dat ik dit topic laat zien }>
Voortaan dus vers, kan ik het lekkker zelf controleren.

Vorige week viste mijn vriend nog een elastiekje uit zijn loempia (zo'n elastiek die om groente zit) en het was een verse loempia van de chinees :=

Kelly0708

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:19

bah.wij hebben een keer een kroket gehad met haren erin.
maar echt van die dikke haren.(meer paardenhaar)wat kapot sprong.brrr

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:38

Kelly0708 schreef:
bah.wij hebben een keer een kroket gehad met haren erin.
maar echt van die dikke haren.(meer paardenhaar)wat kapot sprong.brrr

Oh dat is ook heel goor, doet mij denken aan (weer) een loempia van mijn broer (andere chinees, andere stad zelfs) waar een bos haren in zat :r

Waren het trouwens geen varkensharen? Aangezien in kroketten varkens vlees kan zitten, die zijn een dik en stug.

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:41

Wij hebben ook een keer een beest in de groente van HAK gehad.
Toen zat er een grote zwarte kever tussen de rode kool.
Maar daar kwamen we pas tijdens het eten achter, toen we allemaal al een half bord leeg hadden.
We hebben er verder niets mee gedaan, geen klacht ofzo ingediend.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:26

In verse groenten zitten ook genoeg beestjes hoor... Vond laatst ook nog een torretje tussen de aardbeien.
Mja een muis in een pak melk is wel gewoon goor :=

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:29

Mijn blikje kattenvoer ontplofte een keer in mijn hand; wil niet weten hoe goor die lucht was en alles onder de bagger. Kreeg wel een behoorlijke schade vergoeding moet ik zeggen...

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:42

Zat toen ik klein was een keer spinazie te eten toen er ook 2 grote zwarte sprieten tevoorschijn kwamen,zat er ook een tor ofzoiets in..Was nog klein en heb het helemaal uitgegild.. Heb echt jaren geen spinazie meer gegeten.. gelukkig nu wel weer maar dan diepvries ;)

Hahah geen vieze beestjes maar moest er opeens aan denken,me vriend werd pasgeleden wakker en wilde drinken,liep heel slaperig naar de keuken,pakt de fles van het aanrecht,neemt meteen een goede slok.......... Had hij afwasmiddel.. haha heeft gelijk een half uur boven de wc gehangen :P

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:51

Ik zou zo hard gaan gillen als mij dat gebeurde! }>
Wat een goor beest! :o

Less schreef:
Het is wel een kakkerlak. Doet me denken aan de hygiëne bij Hak zelf... Kakkerlakken leven voornamelijk binnen in niet zulke schone ruimten en zie je bijna nooit buiten.

Mijn vriend rijd af en toe voor de bakker (chauffeur) en ik ga dan ook wel eens mee.
In het zuiden valt het mee maar in het noorden is het ook niet altijd proper. Ik zie daar met enige regelmaat een muis/rat of ander ongedierte rond rennen.
Ik zeg altijd maar wat niet weer dat niet deert. := Er gebeuren wel meer dingen met je eten waar jij geen weet van hebt. :)
Ik ben benieuwd wat de HAK doet, misschien krijg je wel een jaar lang gratis potjes. :D

Een slakje of torretje in de sla uit eigen tuin vind ik niet zo erg. Die was je gewoon eraf onder de kraan. :j

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:46

cocochanel schreef:
Zat toen ik klein was een keer spinazie te eten toen er ook 2 grote zwarte sprieten tevoorschijn kwamen,zat er ook een tor ofzoiets in..Was nog klein en heb het helemaal uitgegild.. Heb echt jaren geen spinazie meer gegeten.. gelukkig nu wel weer maar dan diepvries ;)

Hahah geen vieze beestjes maar moest er opeens aan denken,me vriend werd pasgeleden wakker en wilde drinken,liep heel slaperig naar de keuken,pakt de fles van het aanrecht,neemt meteen een goede slok.......... Had hij afwasmiddel.. haha heeft gelijk een half uur boven de wc gehangen :P
Afwasmiddel is nog link ook. En daarna braken nog meer.

@ TS: al bericht van HAK gehad?

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:43

Is natuurlijk ook niet lekker zo'n beest in je eten. Maar het is nou niet dat je er dood aan gaat ofzo. Ik bedoel, ik heb zelf nog niet zo lang geleden sprinkhaan op en dat was best een lekker snackje (gefrituurd dan hè?).
In heel veel landen worden insecten gegeten, schijnt zelfs erg gezond te zijn. Maarja, wij zijn dat niet gewend natuurlijk. Net als dat wij niet echt warmlopen voor een gevulde schapenmaag (Haggis) of iets dergelijks.

En in verse groenten heb je ook vaak genoeg dingetjes zitten. Mijn moeder legt weleens van die eetbare bloemen op de sla in de zomer (Indische Kers) en daar kwam ook nog een keer een oorwurm uit. Tsja...dat heb je als het onbespoten is. Net als dat de sla van de tuin van mijn oom ook wel even een goede wasbeurt nodig had.

Maargoed, ik kan me voorstellen dat veel mensen er niet zo gecharmeerd van zijn en het een vies idee vinden.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:49

Baaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Ik had een keer een rups (levende) in mn sla toen we bij de chinees aan het eten waren. Hadden mooi gratis eten... niet dat ik nog veel trek had...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:52

Bij mijn vriend thuis hebben ze een paar jaar geleden ook een keer een kakkerlak in een potje met groente gehad. Dat was van het merk Bonduel. Ze zijn er mee terug gegaan naar de supermarkt en hebben het geld terug gekregen maar eigenlijk hadden ze er mee naar Bonduel moeten gaan want de supermarkt kan er natuurlijk niks aan doen.
Sinsdien eten ze in ieder geval nooooooit meer groente uit potjes!!!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:59

Een tijdje terug zat er bij ons een dode muis in het brood.

Me tante nam een broodje 'wat smaakte dat brood sappig' Even later wilt ze er nog een pakken ziet ze wat roods zitten. Dus kijkt veder in het brood ziet ze een staart zitten met bloed broodje veder ligt er een halve muis in het brood. Andere helft lag op een ander broodje.

BAH dat is echt zoo vies! We hadden meteen een klacht ingediend krijgen gelijk 5 broden terug! Haha

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:02

Ik snap eigenlijk niet hoe er een muis in een brood of pak melk kan komen.
Kijk een klein torretje die kan je nog over het hoofd zien. Maar een muis zie je toch drijven in de melk. En als het brood wordt gekneden ofzo voel je die muis toch ook???

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:04

Gadverdamme zeg!! Ik word helemaal eng van je verhaal.. :r

Een kever, kakkerlak of wat dan ook in mijn eten en ik eet het nooit meer :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:07

Pebblesther schreef:
Ik snap eigenlijk niet hoe er een muis in een brood of pak melk kan komen.
Kijk een klein torretje die kan je nog over het hoofd zien. Maar een muis zie je toch drijven in de melk. En als het brood wordt gekneden ofzo voel je die muis toch ook???

Dat gaat wss allemaal met machines...