! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! 

Mariskatw schreef:hm ben 23, maar ken het ook niet, wel van jouw categorie dus zeg maar... maar inderdaad wel lekker om zelf te mixen!

Stephanie87 schreef:tis wel geen snoep maar heb vaak nog wel eens een discussie met mensen van mijn leeftijd (ik ben 21) die het dus niet meer kennen maar wil het toch ook hier vragen: er was een pot met Pindakaas en Pasta doorelkaar, het was overigens niet zo lekker als dat je het zelf mixte...
wie kent dat ook nog? het heette zoiets van pindapasta ofzo....

Eefske schreef:Stephanie87 schreef:tis wel geen snoep maar heb vaak nog wel eens een discussie met mensen van mijn leeftijd (ik ben 21) die het dus niet meer kennen maar wil het toch ook hier vragen: er was een pot met Pindakaas en Pasta doorelkaar, het was overigens niet zo lekker als dat je het zelf mixte...
Is dat niet bebogeen of is dat iets anders?
Dummies stopte ik altijd tegelijk in m'n mond. Dan had je zo'n prop
En langejans![]()
Oh. Ik ga nog even brainstormen.

Stephanie87 schreef:tis wel geen snoep maar heb vaak nog wel eens een discussie met mensen van mijn leeftijd (ik ben 21) die het dus niet meer kennen maar wil het toch ook hier vragen: er was een pot met Pindakaas en Pasta doorelkaar, het was overigens niet zo lekker als dat je het zelf mixte...
sabine1985 schreef:neeej bebogeen is een caramelgoedje![]()
kokosbrood is ook zoooo lekker...ennuh hoe heet dat spul toch ook weer?......was van dat marshmallowspul in pot..
plotie schreef:Oeh oeh die roze waren hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééérlijk

en dan heb je er ook harde soorten van en chocolade dingen Cyntje schreef:Dummies ja, kon je je zo lekker in verslikken
lekker joh!!!!!