Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Die bedoel ik, dank je!
geen dank!

ben benieuwd wat ze bij mijn schoonfamilie gaan zeggen als ik op mn verlanglijstje een 'speculoos-overlevingspakket' vraag
. Ik vond het ook eerst raar, tot ik het geproefd had, het is superlekker! Dowski schreef:nee, is niet pas uit, maar niet overal te krijgen en juist niet bij de 'grote' supermarkten als c1000 en ah, dus dan krijgt het ook niet veel bekendheid denk ik.

da's raar toch?
Dowski schreef:mijn moeder zegt dus dat ze bij de ah xl waar zij altijd gaat het nog niet hebbenda's raar toch?
kreeg vandaag te horen dat mijn oma het ook ontdekt heeft en helemaal verslaafd is
Cyntje schreef:Wij hebben een supermarkt met een eigen formule en bestellen dus via verschillende leveranciers,... dat kan dus betekenen dat een AH of een C1000 het niet op kan nemen
Overigens hebben wij dezelfde verpakking als het gegeven plaatje hier... dus ik zou niet weten hoe jullie wikkel op het potje eruit zietof ik ben scheel
Dowski schreef:maar als 1 ah het op kan nemen, Cyntje, dan kunnen ze dat allemaal.. dus dan is het raar als 1tje het niet heeft