Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:beterschap margriet! wat een gedoe joh! hoe doe je dat nu met studie/werk?
mooi streefgewicht toch? hoeveel meot er dan af?
somebody, vertel eens het eea over jezelf?
mieske schreef:62 kilo, hoe lang ben je ?
Ik doe het SB dieet, en daar staat precies in wat ik moet eten..
Maar andere zeggen weer dat dat niet goed is.. Ik weet het niet, werkt bij mij tot nu toe nog primaOokal ben ik pas 2 weken bezig..
En NEE zeggen als je iets aangeboden krijgt hoort ook bij dieeten.. Kon ik eerst ook niet, maar nu sla ik het gewoon af
benangelique schreef:jeetje annemiek, dat is nogal een verhaal, hopelijk heb je wat aan dit topic! wat eet je nu al zoal op een dag?
belachelijk dat een jury wat over je gewicht zegt op je coupon trouwens.
Somebody_ schreef:benangelique schreef:jeetje annemiek, dat is nogal een verhaal, hopelijk heb je wat aan dit topic! wat eet je nu al zoal op een dag?
belachelijk dat een jury wat over je gewicht zegt op je coupon trouwens.
Ja, maar aan de andere kant, ik kan het nu wel relativeren. Ik was toen al vrij lang en erg zwaar, en dan op een pony, tja, het was gewoon geen mooie combinatie. Dat stond heel veel juryleden tegen en voornamelijk in het internationale(skinny) wereldje..
Ik ben nu dan sinds gister weer begonnen met SB, en daar houd ik me niet helemaal aan. Het is een beetje een Sonja/Miek variantIk eet namelijk meestal nog wel even een cracker extra, en een extra stuk fruit. Schema van vandaag:
O: Bak yoghurt+zoetstof
T: Appel + banaan
M: 2 crackers(of boterhammen) kaas/kipfilet + appel
T: ?
A: Aardappels, bietjes, kipfilet + bak sla
TA: ?
mieske schreef:Nou ik heb daar nog nooit commentaar op gehad hoor Madeira
Internationaal is het toch iets anders he..
Somebody_ schreef:Wat weeg je ongeveer Madeira_? Bij welke lengte? Ik heb op mijn zwaarst 90 kg gewogen, bij een lengte van 1.75.