energy drink van de Aldi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: energy drink van de Aldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:41

Ik heb een avondje ge BOBd en toen op red bull gedraaid.
Ik was in huis en kwam niet in slaap. ROFL
Ik vind het overigens lekker en normaal gesproken merk ik er niks van bij mezelf. Huilen van het lachen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:26

Ik kan er alleen niet van slapen 's nachts Clown . Ik wordt er niet extreem druk van ofzo.

Hoewel... ik kan me nog een keer 3 jaar geleden op vakantie herinneren met een vriendin, toen hadden we allebei 6 blikjes gedronken Huilen van het lachen Toen waren we wel hyperactief, de hele tijd de camping rondsjouwen, en maar tegen iedereen praten Huilen van het lachen

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:28

Ik vind het heerlijk, word ok nog druk ofoz. 's Avonds later is niet heeeel verstandig, slapen word er niet gemakkelijker van! Clown

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:17

Van 1 slokje al helemaal hyper? Ik kan wel 5 blikjes drinken zonder enig effect. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:39

golden power vind ik ook t lekkerst, maar merk er ook weinig van, maarja ben gronisch vermoeid helaas, slapen doe ik altijd en overal wel, ookal heb ik liters van die zooi gedronken

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:10

ik heb er eigenlijk geen last van, kan er zo een paar achter elkaar opdrinken Tong uitsteken geen last van, allen dat ik dan vaker naar de wc moet en als ik teveel heb gedronken s ' nachts niet snel slaap Tong uitsteken

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:13

Ik drink best vaak Energy Drink, omdat ik het gewoon lekker vind, maar het heeft geen effectt by my, nooit gehad ook, pas na... 6 flesjes word ik druk, maar dan ook opeens heeel erg, heb ik een keer gedaan, doe ik dus echt niet meer, drink het nu vooral omdat ik het lekker vind, en echt niet meer zo heel veel.

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:14

Ik heb er nooit last van Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:15

Ik drink van de Appie, Aldi en Lidl. Van de Appie is denk ik wel het lekkerst. Bij mij heeft het weinig tot geen effect Huilen van het lachen Ben al druk van mezelf Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:17

Ik heb er nooit last van, drink wel een paar blikjes per dag.
En of het dan een goedkoop merk is of Redbull, maakt geen verschil.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:14

Kan slecht slapen als ik een blikje gedronken heb. Vroeger kwam het wel eens voor dat ik de hele nacht wakker was omdat ik te veel blikjes op had.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:18

Ik merk er weinig van.
In de zin van:'ik word er niet onbenullig druk van'
Ik blijf er wel wakker van.
Zo heb ik een een keer 20 uur geslapen over 5 dagen.
Ik had eerst een klassenfeest waar we gingen kamperen op school maar ik had dus helemaal niet geslapen
En de dag daarna ging ik op vakantie.
Ook met weinig slaap en vele blikjes energie drank

Mixjes met redbull en die rotzooi heeft bij een hele aparte uitwerking.
Ik voel me niet aangeschoten (dus het gevoel in mijn hoofd) maar ik ben het wel.
Heel apart

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:23

ik drink dat echt zelden, wat heeft het voor nut?
zitten heel veel suikers in en vind het gewoon niet super lekker..

maar als ik hele dagen moet werken lees van 6 tot 9 savonds ofzo en die nacht ervoor heb ik slecht geslapen, neem ik er wel is 1, maar merk er eigenlijk niet zoveel van Huilen van het lachen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:35

Ik heb een keer een hele avond aan de redbull gezeten omdat ik de bob was, nergens last van, viel alsnog als een blok in slaap.. Tong uitsteken

Ik kan er een paar van drinken en heb nergens last van..

Mijn moeder echter wel, als die er 2 drinkt word ze druk en giechelig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:40

Het heeft bij mij pas effect na een heule hoop blikjes, dan krijg ik een soort van hartkloppingen, maar verder niets. Ik houd 't dus maar bij een paar Clown

Die Golden Power van de Aldi, en de Blue Basterd (Plus, Spar, misschien ook nog wel meer) vind ik echt veeel lekkerder dan Red Bull... en goedkoper Haha! Die met de tijger erop (en blauwige tijgerstrepen, oranje blikje) is ook erg lekker.
Die van de AH/euroshopper en Rodeo (Dirk) of bijv Bullit (o.a. Spar, maar ook Boni dacht ik en vast wel meer Clown ) vind ik alledrie dan weer nog minder dan Red Bull.. je proeft wel echt verschil tussen alle soorten.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:18

Ik heb nergens last van en voel me niet fitter "wakkerder" of vrolijk... ik drink het alleen omdat het gewoon lekker is Haha!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:26

MandyL schreef:
Ik heb nergens last van en voel me niet fitter "wakkerder" of vrolijk... ik drink het alleen omdat het gewoon lekker is Haha!

Zelfde hier.. Ik kan makkelijk een hele avond energy drink drinken, om vervolgens in mijn bed te kruipen en meteen als een blok in slaap te vallen voor de komende 7/8uur. Totaal geen effect, ik vind het alleen heel lekker Haha!
Mijn nicht daarentegen reageert er extreem op. Zelfs een glas cola 's avonds kan haar prima uit haar slaap houden, redbull heeft haar al een keertje het ziekenhuis in gekregen (hartkloppingen, duizelingen flauwvallen ed). Dat flauwvallen was omdat ze standaard een heel lage bloeddruk heeft, door die hoeveelheid cafeine gaat die bloeddruk opeens de hoogte in, om daarna terug enorm te zakken als de cafeine uitgewerkt is... Doordat haar bloeddruk zo sterk daalt, wordt ze duizelig en is ze dus flauwgevallen. Extreem effect dus Vork

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:28

ik reageer er helemaal niet op.. kan er zo veel drinke als ik wil, maar als ik 1 kop cappucino neem sta ik een paar uur te stuiteren Clown

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:29

Ik merk weinig van het spul,
ben al redelijk druk van mezelf.
mischien kan ik gewoon niet drukker worden Clown

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:55

Als ik RBull drink s'avonds val ik er gerust ook van in slaap! Rolleyes

Maar als ik echt een avond 3 blikjes weg drink dan ben ik wel voor een paar uurtjes wakker! Ja

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 08:02

ik heb er heel lang 3 a 4 per dag gedronken.. ik merkte op een end dat ik nit meer zonder kon.. gingen op vakantie naar een land waar geen red bull verkocht mocht worden.. had gewoon afkick verschijnselen .. daar schrok ik best van..Ook heb ik het een keer op mijn werkblad omgegooid.. beet er helemaal in en het ijzer was eer als nieuw..met schoonmaakmiddel kon je boenen tot dat je een ons woog Tong uitsteken toen ik zwanger raakt ben ik meteen gestopt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 08:17

Ik heb nergens last van. Vind het soms wel leker Lachen. Zoete troep is het zeker Knipoog.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:25

Hoe krijgen jullie het weg!
Ik vind het echt meuren, en de smaak is net zo vies Clown

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:29

haha ik vind het wel lekker maar drink t alleen als ik nog even extra door moet, zoals op feesten als DefQon, Decibel enzo Knipoog
Geef mij anders maar een goede kop koffie Knipoog

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:30

Op mij heeft het totaal geen effect.. Ook cola en koffie niet.. Red bull is gewoon erg lekker, van mij mogen ze al die zooi eruit halen. Dan kan ik het wat vaker drinken Haha!