Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Midasje schreef:waar staan jou paarden ( als je ze hebt)????
ladyjoy schreef:Jij kan hem niet zien?
Maar je kan me wel toevoegen toch?
ukje schreef:ladyjoy schreef:Jij kan hem niet zien?
Maar je kan me wel toevoegen toch?
dat weet ik wel maar ik dacht dat je het deedt vanwege die ex sorry hoor
Midasje schreef:jammer dat je niet meer rijdt , toekomst?
Cyntje schreef:Midasje schreef:jammer dat je niet meer rijdt , toekomst?
Als ik onder een bepaald gewicht zit heb ik me voorgenomen weer een rijpaardje te gaan zoeken als beloning
Cyntje schreef:Midasje schreef:jammer dat je niet meer rijdt , toekomst?
Als ik onder een bepaald gewicht zit heb ik me voorgenomen weer een rijpaardje te gaan zoeken als beloning
Citaat:** says:
mevrouw je kent mij nog steeds niet
** says:
denk je dat ik me ga verlagen door met iemand anders te gaan ne.ken nu
** says:
wuhahahahahahahaha
** says:
ik was boos
LittleAnn schreef:Oh nee LJ dat is te triest, wat een sukkeltje is het ook he!! Ik dach dat hij gisteren met een ander had gen*kt, was dat niet zo bevredigend geweest dan? Mijn god wat een triest ventje zeg![]()
Ben een beetje chaggo, kreeg vanmorgen hier een brief van de woningbouwstichting. Die mensen hebben echt geen leven!!! Zogenaamd weigerde mijn contacpersoon om de woning op te leveren, dat is echt grote onzin, ze kon alleen niet op die dag dat ze voor hebben gesteld! Ongelofelijk, bah
![]()
Ze hebben zelfs mijn moeder gebeld zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven, en daar heb ik mee gebroken vanwege deze hele situatie, dus hebben ze meteen de conclusie uit getrokken dat ik de dingen zomaar achterlaat, onverantwoordelijk ben etc etc. En in dit hele verhaal hebben ze mij nog nooit gesproken! Knap hoor, dit!
![]()
Anyway hopelijk ben ik nu snel van deze ^$$#& situatie af....
Planning:
o: twee witte broodjes met kaas/komkommer en hagelslag
t: plak cake
l: nog geen idee, waarschijnlijk even naar de Mac (heb schijt vandaag hahaha)
t: banaan
a: magere vruchtenyoghurt met muesli