Ja ik kreeg ook enorme ogen toen ik haar aan zag komen met een winkelwagen
Ze zei zelf al dat het normaal niet zo groot was, maar anders werd het alsnog weg gegooid en dat vond ze zonde, dus ze heeft alles gewoon in de pakketten gedaan. En ik ben blij toe
Net dus lekker broodje ei en pudding gehad, altijd lekker!
listiglistje
Geplaatst: 12-01-20 13:20
Wauw de tgtg loterij gewonnen jackpot!!
Ik had gisteravond spar city Eindhoven voor 3.99 heel blij mij...die verse yoghurt en smoothie zijn heaven
Ik dacht dat de eerste foto van Ylvy al van de twee pakketten was Wat een enorme buit zeg!
Fitzroy
Geplaatst: 12-01-20 13:24
Mooie pakketten weer, helemaal die van Ylvy.
Ik heb de laatste tijd steeds mwoah-pakketten waarvan ik heel veel niet lust. Dus ik stop er even mee. Dan is het toch zonde van het geld en het principe van niet verspillen gaat dan ook niet op.
Ik stop iig voorlopig even bij de coop hier. Snap niet waarom ze een zak drop erin doen die letterlijk volledig open is. Is nu de tweede keer dat er iets bij zit waar de verpakking compleet kapot is. Dit mag je volgens mij niet eens verkopen. Had verder wel oké dingen erin. Zodra het brood op is ga ik een keer een bakker Bart proberen
Gisteravond zag ik zowaar nog een bakkerspakket open staan, dus meteen gekocht!
Heel blij met dit mooie pakket van Bakker Bart:
- 3 verschillende volkorenbroden - 5 verschillende harde bolletjes - 2 kaas-pompoenpitstengels - 2 donuts - 2 pizzabroodjes - 1 stokbrood - 1 muffin - 1 pretzel met maanzaad
De broden liggen in de vriezer en we eten vanavond en morgenvroeg de (pizza)broodjes en het stokbrood op. Morgen als lunch de kaasstengels, pretzel, donuts en cupcake samen met mijn vriend verdelen
Meestal haal ik een pakket bij de bakker, vandaag voor het eerst bij Esso/Spar bij A4 Leidschenveen. Pot Unox puur champignonsoep, zak met 6 bruine puntjes van de warme bakker, broodje met ei, maaltijdsalade met tonijn, flesje smoothie, creme fraiche, en twee pakjes met cervelaatworst. Ik hoefde niet te koken...….
Wat mij wel stoort is als je 3 of 4 sterren wilt geven dat ze dan meteen komen met jammer dat de ervaring niet naar wens was. Bij 1 of 2 sterren kun je dit melden. 3 is gemiddeld, 4 goed, 5 is super.
Zelf ook weer na een flinke tijd een bakkerspakket gehaald! Ze vielen steeds zo tegen dat we even geen zin meer hadden Nu hadden we; 1 kaasbroodje 2 kaasstengels 1 zak met gemixte afbakbollen 1 volkoren brood
En ik zou liever broden hebben van de bakker dan al die luxe broodjes...
Moiraliann
Geplaatst: 15-01-20 09:39
Wij hebben gisteren ook ons eerste pakket bij de bakker opgehaald ben erg tevreden. De tompoucen waren heerlijk. En vandaag ieder een zakje bolletjes mee naar het werk.