Maarja, het gaat me nu om het idee! Het rook wel kazig en de kleur is ook goed. Heel benieuwd of het lekker is (en of het goed opstijft).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Deze kerst was ik alleen met mijn vriend, heb dus helemaal vegetarisch kunnen koken en geen vervelende vragen![]()
Oudejaarsavond moet ik gaan eten bij mijn schoonouders. Ik was ervan op de hoogte gebracht dat vegetarisch eten zeker geen probleem was.
Ik ging er dus een beetje van uit dat ze echt rekening met mij zouden houden (gezien zij ons uitgenodigd hadden)
Onlangs liet mijn vriend mij weten dat ik een vegetarische burger moet meebrengen en dat de rest entre-cote gaat eten... Niet echt mijn idee van 'zeker hoor we zullen vegetarisch voorzien'.
Standaard aardappelen-vlees-groenten eet ik dus al niet graag, en zeker geen gerecht waarbij vlees de hoofdrol speelt en je dat moet vervangen door een droge vegetarische burger...
Dan zal iedereen me waarschijnlijk wel aanstaren tijdens het eten en domme vragen stellen.
Als kers op de taart heeft mijn vriend me al geïnformeerd dat ze waarschijnlijk kippenbouillon gaan gebruiken in de soep, en me dit al lachend achteraf gaan zeggen.(grappig hoor)
Ik kijk er dus al helemaal naar uit