) voor hem en ben op zoek naar iemand die hem een tijdje wil lenen. Als kinderpony, of om zelf af en toe wat buitenritjes op te maken. Ik baal enorm, maar het is even niet anders. Zondag komt er al iemand proefrijden, heb veel reacties gehad. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) voor hem en ben op zoek naar iemand die hem een tijdje wil lenen. Als kinderpony, of om zelf af en toe wat buitenritjes op te maken. Ik baal enorm, maar het is even niet anders. Zondag komt er al iemand proefrijden, heb veel reacties gehad.
hopelijk blijft de stijgende lijn nu zo doorzetten!

Ligt iedereen nog onder zeil of is iedereen druk?

iedereen druk bezig dus! Inmiddels al wat drukker Sanne? En Armaris al klaar met school?
zo spullen bij elkaar zoeken en naar stal, eerst nog even langs de feestwinkel om witte sminck te halen voor Gadget 
Dus maar ff genoten van mijn bad(studeer soms in bad) en in huis gerommeld.
Citaat:Dagje:
o: 2 bb met witte choco,1bb met philadelphia light, fruitsapje
l:2 bb met gerookte ham, 1 flesje Activia
t: 2 mandarijnen
a: spruitjes met kippensteak,ajuin en rijst
t: feestje dus zullen wat hapjes zijn.
bew: fitness, is een test dus weet niet precies wat ik moet doen
Geen tussendoor in de ochtend aangezien ik pas om 10u bedje uit was

) 

Weet alleen dat ik het heerlijk vond 

xingridx schreef:Ik weet het niet
Over het algemeen kom ik van de loopband af met ontzettend vermoeide benen en een knalrooie kop
Hmm ik wilde eigenlijk nog even richting stad vanmiddag maar ben beetje te lui
Ik hou het in de gaten en kan dinsdag toch altijd om info vragen als het nog eens gebeurd 
en nog een ochtendjas, ook wel fijn 

altijd leuk!
voel me niet super fit, paar dagen al flinke hoofdpijn en m'n spieren doen ook behoorlijk zeer. Lekker warme trui aan getrokken en een plaid over m'n benen.
nu lekker chillen

Ik moet nog schoenen voor mijn stage kopen
!