Alles bij de pony klaar, nu snel door, nog ff werken
lesilla
Geplaatst: 29-04-09 09:55
Ingrid wat denkt je mama en zusje nu over je voorstel?
Nee, bij mij blijven schommelingen erop. En is dus moeilijk om eraf te krijgen. De laatste kilo's zijn moeilijk dus 2 kilo en een beetje extra dus ook. Daarom ben ik zo verdrietig doen zo mijn best, heel mijn leven draait om dieten nu. En echt gevoel dat het gewoon niet gegunt word. Maar goed tis al beter dan 10-20 kilo zoals het was zonder gb. Ben eigenlijk verdrietig omdat het weg was, en het nu zo goed ging en ik me eindelijk goed voelde. Dat het weer een klets in mijn gezicht moet zijn.
Heb ze nog niet echt gesproken, Katia, kwam er neit van
Misschien moet je het idd beetje loslaten Katia je ziet er al zo goed uit!
lesilla
Geplaatst: 29-04-09 10:09
O: bruin meergranenstokbroodje met kaas, boter en mosterd en boter en salami t: ananas M: Tomatensoep denk ik met het ander een stukje bruin meergranenstokbrood en een stukje met haring in dille
Jeetje gisteren toen ik observatie had was er aan de ingang van mijn school een heel gedoe met politie er was een groep gewapende tsjesjenen die met hun vuurwapen aan het rondlopen waren. Ben blij dat ik altijd goed op tijd naar school ga
iedereen loopt hier in zijn vrijetijdskleding, erg leuk om te zien ik doe ook gezellig mee. Want........... ik paste vanmorgen weer in min Indian Rose broek