Zelf heb ik nog een vraagje. Ik ga de mushroom wellington van Bosh maken, maar hier zijn dus kastanjes voor nodig. Wie heeft dit wel eens gemaakt en hoe zijn jullie hieraan gekomen/waar heb je het gehaald? Kan alleen puree vinden ervan namelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xWouter schreef:Zelf heb ik nog een vraagje. Ik ga de mushroom wellington van Bosh maken, maar hier zijn dus kastanjes voor nodig. Wie heeft dit wel eens gemaakt en hoe zijn jullie hieraan gekomen/waar heb je het gehaald? Kan alleen puree vinden ervan namelijk.
Magrathea schreef:xWouter schreef:Zelf heb ik nog een vraagje. Ik ga de mushroom wellington van Bosh maken, maar hier zijn dus kastanjes voor nodig. Wie heeft dit wel eens gemaakt en hoe zijn jullie hieraan gekomen/waar heb je het gehaald? Kan alleen puree vinden ervan namelijk.
Volgens mij heb ik hem wel eens gemaakt en ik heb kastanjes op de markt gekocht.
Anders vind je ze wel bij de groentenman denk ik?
Is het voor kerst? Want dan zou ik wel even op pad gaan vandaag, je bent vast niet de enige
deksel schreef:Maddoxx schreef:Wat zijn jullie ervaringen met vitamine supplementen nemen bij een vegan levensstijl?
Ik had hiervoor ookal een b12 tekort dus ik slik elke dag een B12 pil en vitamine D3 voor veganisten. M'n moeder dacht dat het nodig was en had ze gekocht.
liespower94 schreef:Ooooh receptje voor de koekjes?
Maddoxx schreef:liespower94 schreef:Ooooh receptje voor de koekjes?
https://www.heerlijkplantaardig.be/recipes/zandkoekjes/