[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:16

Yup, helaas wel. En waar mannen last van hebben? Ik heb echt géén idee. Dacht ze een beetje te beginnen te begrijpen maar ik ben weer terug bij af. Mét een gebroken hart. Super verliefd en binnen 3 dagen aan m'n ouders verteld (dus ook aan mijn 'moeilijke'/strenge paps) en na 2 weken biechte hij op, na hem een hele dag te bellen (en niet opnemen) en 20 berichten naar mij van zijn ex (op hyves), dat hij zijn ex nog niet los kan laten (terwijl 't al 10 maanden uit is)..

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:01

dag meiden. dood op enzo ! kom net thuis van papa z'n huisje. (vandaag hadden ze de sleutel van hun eigen huis ! Haha! ) saen met vriendje al gaan helpen enzo. ben dood op tot morgen! Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:19

Goedemorgen! Lachen

Bah LJ, waarom komen ze daar niet gewoon iets eerder mee he?!
Altijd pas als je er al verliefd op bent, kan het opeens niet omdat ze nog verliefd zijn op hun ex, of zich niet willen binden, of bla bla bla Koe

Mijn planning voor vandaag

o: cornflakes met magere yoghurt, sinaasappelsap
t: banaan
l: 3 vb sandwichspread, appelsap
t: pakje evergreen
t: appel, kiwi
t: cup a soup tomaat
a: ?
t: magere yoghurt
t: ?

Beweging: 6 uur huishoudelijk werk, waarvan waarschijnlijk zo'n 1,5 uur zitten, thee drinken en 20x dezelfde verhalen aanhoren Cool

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:29

Mannen... Rolleyes

Ik ben het hele weekend druk geweest. Vrijdag eerst werken en daarna naar stal, zaterdag heb ik de hele dag gejureerd bij het 'Twentse IJslander Weekend' (forummeeting) en gister weer de hele dag op stal rondgehangen. Jónas heeft gekke plekken op zijn buik waarvan ik niet kan zien of het een uitbarsting van zomereczeem is (wat hij heel erg heeft) of schimmel. Ik ben het nu als schimmel aan het behandelen, omdat de eczeemmiddeltjes niet helpen. Dus gister alles wat in de wasmachine kan gewassen. Eczeemdekens, halsters, dekjes, singels... Wat een werk! En natuurlijk paard en tuig ingesmeerd met imaverol. Scheve mond Vanavond even kijken of het er al anders uit ziet.

Planning vandaag:
O: flinke bak yoghurt (geen honger)
T: plakje roggebrood
L: 2 bb met kaas en 8 cherrytomaatjes
T: 2 snack a jacks
D: wraps met sla erbij
T: kiwi, appel

Beweging: 2x 30 min fietsen

Even een rustig dagje wat eten betreft na flinke bbq zaterdagavond en gister veel brood.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 09:31

Wat lief van je vriendje SL Lachen

March, gewoon met hem overleggen, hij begrijpt het vast Lachen Je moet doen wat je leuk vindt en anders niet Knipoog

Dikke Ach gut voor LJ

Hmm, wat balen Wind, hopelijk is het al wat verbetert vandaag!

Ik ga zo een tweede poging wagen om lekker onder de zonnebank te gaan (zaterdagavond was hij dicht om 20:00 en ik kwam om half 9 aan Clown ) Verder veel achter de pc zitten vandaag en lezen voor m'n bachelor scriptie...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 09:51

Dankjewel Siz & SL Lachen

Ik ben over 10 min naar m'n werk en ga dan de hele week op kamp. Ben vrijdag of zaterdag pas weer online. Fijne week iedereen en zet hem op (ik ga het tegenovergestelde doen en begin zaterdag in de strijd om de, nu, 2.5 kilo eraf te krijgen).

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 09:52

Veel plezier (en succes Tong uitsteken )!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 10:00

LJ, veel plezier en fijn dat je nu zeker weten genoeg afleiding gaat krijgen Ach gut

Wát een werk Wind.. Belgh..

Oeh, SL, wat een romantiek!

WCF (hehe, zie al die afkortingen, waarom kiezen jullie ook van die lange namen?!).. Wat een nare reactie van het bestuur.. Een beetje medeleven zou al zoveel goed doen.. Pfff..

In de weekenden hou ik nooit bij wat ik eet.. Gewoon niet té gek doen, maar wel een keertje extra genieten.. Gelukkig niks aangekomen volgens mijn wispelturige weegschaal Knipoog

De planning:
O. krentenbol met boter, kom thee me zoetje
T. 200 gr. worteltjes
L. 2 broodjes ?
T. appel
T. ?
D. gebakken aardappeltjes, hamlapje, boontjes
T. biogarde met banaan

We lunchen bij de vergadering, meestal met lekkere broodjes. Geen idee alleen wat we gaan krijgen.

Vanavond weer Body Combat. Lekker ff zweten..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:24

zo, net een vreetbui gehad. dit is mijn dag tot nu toe

o: yoghurt met aardbeien
t: grote appel, rolletje prins ministars, 2 zdb met tomaat

en nu heb ik nog honger Clown

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:51

Dat noem ik geen vreetbui hoor BA Tong uitsteken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:59

vreetbui bij mij is ook niet perse ongezond, maar wel heel veel

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:59

Even aanpassing, was mijn banaan vergeten mee te nemen en kreeg mijn sinaasappelsap vanmorgen na die cornflakes ook echt niet meer weg, zat zo vol Lips are sealed

o: cornflakes met magere yoghurt
t: klein koekje met chocola en suiker Vingers aflikken
l: 3 vb, 2x sandwichspread, 1x boter/tomaat, appelsap
t: pakje evergreen
t: appel, kiwi
t: cup a soup tomaat
a: ?
t: magere yoghurt
t: banaan

BA, ik weet niet hoeveel yoghurt met aardbeien je neemt als ontbijt, maar veel kcal zitten er niet in, misschien dat je daarom tussendoor zo'n trek krijgt?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:01

normaal is yoghurt met aardbeien wel genoeg, maar vandaag? barst steeds zo van de honger, volgende week naar de dieetiste, kijken wat voor oplossing zij geeft.
ik stond vanmorgen op de weegschaal en ben bijna een kg aangekomen, terwijl ik honger blijf houden. er gaat dus ergens iets verkeerd.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:03

Als je dieetiste daar een goeie tip voor heeft hoor ik het ook graag, Angelique. Ik heb daar ook last van. Eet zoveel mogelijk fruit en groente als ik honger heb, maar dat helpt niet altijd even goed.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:04

Ik vind het ook niet veel voor een vreetbui Clown haha

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:05

Als ik fruit ga eten tegen de trek, helpt dat altijd maar even.
Ik krijg vooral na een appel altijd ontzettende trek!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:09

Ja dat heb ik ook, SL! Gek is dat he. Van sinaasappels zit ik wel snel vol, maar dat vind ik vaak zoveel werk om te pellen. Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:11

Als ik een banaan neem, heb ik daarna geen trek, dat werkt wel goed bij mij Ja
En van druiven word ik ook vol, maar daar eet ik dan ook altijd heel veel tegelijk van Bloos

Denk dat iets met eiwitten beter helpt tegen (lekkere) trek, een gekookt ei, of wat yoghurt.
Alleen ja, als er een koekje of chocola in de buurt is, kies ik daar ook liever voor Clown

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:12

Bananen vind ik vies. Clown Niet de smaak hoor, maar de structuur, dat kleffe. Jakkes. Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:13

Dat roept mijn moeder nou ook altijd als ik een banaan eet Clown
Die eet dat dus ook echt niet op.

Vind je het ook niet lekker in de blender met bijvoorbeeld wat sinaasappelsap erdoor, dus als smoothie?
Dan is de structuur wel anders toch Clown

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:17

Dan wel! Doe ik regelmatig. Lachen Bananenyoghurt of milkshakes vind ik ook prima, alleen zo een banaan opeten doe ik niet.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:32

ben gek op fruit, maar na een appel krijg ik inderdaad meer honger. bananen vullen goed, maar daar mag ik er maar 2 van per week ivm de vele suikers die er in zitten.

heb net een onwijze bak salade op (appel, mais, prei, hamblokjes, ei en ananas) en nu zit ik rammetje vol. ben benieuwd voor hoe lang...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:10

Ik had gedroomd dat de melk 10 euro was door die blokkade en dat ik geen pannekoeken meer kon maken Haha!
Gelukkig is de blokkade opgeheven Nagelbijten / Gniffelen

Voorzitter had gebeld en ze herkende mijn verhaal direct! Zij gaf mij gelijk dat ze mij niet konden dwingen te stoppen vanwege kampen. Ook was mijn gevoel juist dat die heren haantjesgedrag vertonen en een front vormen tegen de zwakkere. Daar staan ze wel om bekend. Net zoals om het feit dat ze beide lastig bij te sturen zijn, bot en moeilijk om mee te samenwerken.
Ze had wel het idee dat er iets anders achter zat dan mij weg te werken, maar dat ze het zelf niet wisten of niet durfden te zeggen. Zij gaat dus even 1 op 1 met die heren praten omdat ze alleen wel eerlijker durven te zijn (ze zullen nooit kritiek op elkaar durven geven vanwege dat haantjes gedrag. Dat werkt niet). Vermoedelijk loopt het team gewoon niet goed omdat zij niet helemaal weten wat ze met een meid aan moeten, beide enorm dominant zijn en vooral dat wij in erg wisselende samenstelling draaien. Er zal waarschijnlijk een vierde leiding (ik eis wel een vrouwelijke, want zij zullen kiezen voor weer een dominante man en dat kan gewoon niet)bij zodat er meer tegenwicht komt. Want alleen kan ik het niet.
Daarna gaan wij met zn 3-en even om tafel zitten met de voorzitter en de groepsbegeleider (hij komt erbij omdat zij alleen ook niet tegen die mannen op kan... en hij heeft ook altijd wel goede ideen).
Een probleem in een team ontstaat zelden door 1 persoon... dus het probleem moet gewoon even op tafel ipv voor het gemak mij maar de schuld geven.

Het was een goed gesprek dus met mevrouw de voorzitter! ben weer helemaal opgelucht omdat zij helemaal snapte wat ik bedoel omdat zij het ook wel heeft meegemaakt met die heren... en ook anderen die er wel over klaagden.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:50

dat klinkt goed wcf! wanneer hoor je meer?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:58

Binnen 2 week, als zij die gesprekken heeft gevoerd Lachen
volgende week vrijdag zie ik sowieso 1 van de heren weer. Maar alleen zijn ze niet zo macho gelukkig.