Ik had gedroomd dat de melk 10 euro was door die blokkade en dat ik geen pannekoeken meer kon maken
Gelukkig is de blokkade opgeheven
Voorzitter had gebeld en ze herkende mijn verhaal direct! Zij gaf mij gelijk dat ze mij niet konden dwingen te stoppen vanwege kampen. Ook was mijn gevoel juist dat die heren haantjesgedrag vertonen en een front vormen tegen de zwakkere. Daar staan ze wel om bekend. Net zoals om het feit dat ze beide lastig bij te sturen zijn, bot en moeilijk om mee te samenwerken.
Ze had wel het idee dat er iets anders achter zat dan mij weg te werken, maar dat ze het zelf niet wisten of niet durfden te zeggen. Zij gaat dus even 1 op 1 met die heren praten omdat ze alleen wel eerlijker durven te zijn (ze zullen nooit kritiek op elkaar durven geven vanwege dat haantjes gedrag. Dat werkt niet). Vermoedelijk loopt het team gewoon niet goed omdat zij niet helemaal weten wat ze met een meid aan moeten, beide enorm dominant zijn en vooral dat wij in erg wisselende samenstelling draaien. Er zal waarschijnlijk een vierde leiding (ik eis wel een vrouwelijke, want zij zullen kiezen voor weer een dominante man en dat kan gewoon niet)bij zodat er meer tegenwicht komt. Want alleen kan ik het niet.
Daarna gaan wij met zn 3-en even om tafel zitten met de voorzitter en de groepsbegeleider (hij komt erbij omdat zij alleen ook niet tegen die mannen op kan... en hij heeft ook altijd wel goede ideen).
Een probleem in een team ontstaat zelden door 1 persoon... dus het probleem moet gewoon even op tafel ipv voor het gemak mij maar de schuld geven.
Het was een goed gesprek dus met mevrouw de voorzitter! ben weer helemaal opgelucht omdat zij helemaal snapte wat ik bedoel omdat zij het ook wel heeft meegemaakt met die heren... en ook anderen die er wel over klaagden.