Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Patriesja schreef:hahaha ik heb een jurkje gekocht voor 30 euro die je overal voor kan dragenmet de juiste accesoires
LittleAnn schreef:Heyey LJ dat is netjes!!! En wat leuk dat je weer doorgaat, tegen mij hoeft geen enkele vriend te zeggen dat ik niet mag dansen! Heb je al een partner?
Cyntje schreef:Al eens bij een Internist geweest?
Heb darmonderzoeken gehad, heb een flinke spastische darm. Zit nu aan de dusputal en moet zemelen eten, het is wel beter in ieder geval.
LittleAnn schreef:Maat zegt niks hoor moc, ik ben toevallig klein! Ik zie er heel stevig uit, ik durf te wedden een stuk steviger dan jij!
Maethoriel schreef:Eerste kerstdag gaan we naar mijn oma, tweede kerstdag lekker brunchen in Plaswijckhotel
Maar er hangt een beetje een schaduw over de kerst, m'n tante kan ieder moment overlijden en dat maakt de feestdagen een stuk minder feestelijk
ladyjoy schreef:Cyntje schreef:Al eens bij een Internist geweest?
Heb darmonderzoeken gehad, heb een flinke spastische darm. Zit nu aan de dusputal en moet zemelen eten, het is wel beter in ieder geval.
Zoveel onderzoeken gehad dat ik nooit meer in m'n leven hoef hihi. Heb ook een zware spastische darm. Geen enkele medicatie helpt en heb zelf een beetje onderzocht waar ik wel en niet tegen kan. Bijvoorbeeld lopen na het eten gaat voor geen meter. Maar bv. zuivel of zelf gefrituurd eten ook niet etc, etc, etc.
Cyntje schreef:Dat heb ik dus ook.
Heb je ook ontlastingonderzoek en lactosetest gehad?