Vandaag weer een pakket bij de jumbo in Assen gehaald. Ik wilde vooral avondeten, er zat wel groente in gelukkig! Had nog pasta en saus, dus kwam goed. Er zat ook nog Rosbief broodbeleg in en haringen, maar daar heb ik 2 stal genoten blij mee gemaakt.
Hier in de UK doet sinds kort een supermarkt mee en daar krijg je dus wel items met de houdbaarheidsdatum van de dag er voor. Staat er ook bij als je het koopt, en je krijgt dus ook geen vlees ofzo. Gaat echt om groenten, kaas, brood en bakkerij spullen. Tot nu toe nog maar 1x een box daar te pakken kunnen krijgen (de 3 bij ons op redelijke reisafstand hebben dagelijks 1 box) want ze zijn binnen 3 seconden na plaatsen weg.
Ik heb net ook Maar weer een pakket gescoord bij onze spar Was op weg naar huis en Ben totaal inspiratieloos qua wat te eten Dus hopelijk Brengt het pakket de oplossing
Gister een pakker gehaald bij stadsbakker jongejans amstelveen en vandaag bij toko bali landsmeer. Erg blij met de pakketten en wij hebben een heerlijke maaltijd vanavond
Gisteren zag ik deze ineens in de app. Heel soms ligt Bunnik op mijn route, maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik bereid ben om er eens voor om te rijden. De gemiddelde bezorgpizza is duurder.
Ik ga binnenkort ook Coccole eens proberen en wil ook een keer FoodExplore nu doen bij the Wall. Kost mij nu geen benzine meer (elektrische auto van het werk nu). Dus dan wil ik ook voor bijzondere TGTGtjes wel eens verder rijden