Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Sjolvir, snoei je ze? bemest je ze? staan ze beschut? watvoor planten staan er omheen?
Sjolvir schreef:Oh, bah, nou lees ik hier weer allerlei lekkers over courgettes in potjes baal ik weer dat ik dit jaar eigenlijk bijna geen eetbare tuin heb.
bessenstruiken niet gesnoeid, zijn ca 40 cm hoogVorig jaar gekocht en geplant, hadden toen ook al beestjes, maar nu giga!!!
Bemest nee, maar ze zijn in goede tuinaarde gezet.
Staan in voortuin andere planten geen luis, althans niet opvallend, zelfs de roos niet!
Sjolvir schreef:anneliesdj schreef:Sjolvir, snoei je ze? bemest je ze? staan ze beschut? watvoor planten staan er omheen?
Oh, bah, nou lees ik hier weer allerlei lekkers over courgettes in potjes baal ik weer dat ik dit jaar eigenlijk bijna geen eetbare tuin heb.
bessenstruiken niet gesnoeid, zijn ca 40 cm hoogVorig jaar gekocht en geplant, hadden toen ook al beestjes, maar nu giga!!!
Bemest nee, maar ze zijn in goede tuinaarde gezet.
Staan in voortuin andere planten geen luis, althans niet opvallend, zelfs de roos niet!
anneliesdj schreef:Naar het schijnt lusten konijnen ook wel aardbei en wie weet wat nog meer.
Hier zijn het vooral de kids, vind ik half opgegeten aardbeien aan de plant 'ja want die kant was nog groen dus die moet nog blijven hangen'