[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:42

Ik heb net een hele zak chips opgegeten.. sjucht

Edit: thanks Flevo & Siz. Was de zonnebank lekker? Die van mij wel Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:43

ik heb ook chips gegeten en nou ben ik misselijik...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:00

Mornin'!

LA: was niet meer geweest, hij was al dicht helaas Scheve mond

Heb straks wedstrijd Lachen zo eerst naar stalgenootje kijken en dan lekker tutten.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:00

Hé allemaal,

Ik heb besloten om (tijdelijk??) niet meer te posten in dit topic.
Voor nu is dit dan ook mijn laatste berichtje, of ik nog weer terugkom weet ik niet.
Voorlopig niet in ieder geval.
Misschien horen jullie later nog wel een keer, wanneer ik dit wil en/ of kan, de hoe en waarom.

Voor nu, wil ik iedereen heel veel succes wensen.
Jullie zijn sowieso allemaal al kanjers, vergeet dat niet!

Tenslotte: Bedankt voor jullie steun en lieve woorden de afgelopen tijd. Lachen

Doei!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:12

dat is jammer sanne, komt het door de kneuzing?

sizz, veel succes en plezier vandaag!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:45

Dat is inderdaad jammer Sanne, maar je zal er wel goede redenen voor hebben Lachen Succes en sterkte met je herstel meid, het komt wel goed met jou! Ja

Ik heb zomaar ineens lichtelijk kriebels in mijn buik na gisteravond en ik vind het niet eens erg Vork Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:02

Jammer Sanne, igg veel sterkte met het herstellen en ik hoop dat je in de toekomst nog eens langskomt.

Hier iemand die nog steeds niet braaf en dit topic een beetje ontwijkt de laatste dagen. Maar vandaag weer proberen mn best te doen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:46

vertel march!

iemand nog een auto kopen? zie mijn onderschrift.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:49

Ik eet de laatste dagen weer normaal en netjes Lachen Dus 5 broodjes, gewoon avondeten en fruit als tussendoor Haha!
Eetlust is weer terug gelukkig Lachen en ik heb totaal geen zin in ongezonde dingen.

BA: nee bedankt, auto van dode opa rijdt nog prima (al heb ik soms het idee dat opa onder de moterkap ligt want de auto schokt vaak met rijden Nagelbijten / Gniffelen )

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:57

Vanavond vertel ik meer, zal me nu eerst omkleden en dannaar 'm toe

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:58

Al zit ik nu wel even in een dip omdat ik de keuze op gekregen óf jij gaat mee op alles scoutingkampen óf jij stopt met leidinggeven.... Zo absurd dat ik zo voor het blok wordt gezet omdat ik voor mijn gezondheid kies... alle opkomsten ben ik er gewoon (en heb goed contact met kids... alleen hebben de 2 medeleidings niet veel begrip voor mij al kan ik wel met ze opschieten) en naar 2 kampen in nederland kan ik gewoon wel overdag heen (en 's avonds in mijn eigen bed slapen). Het gaat dus puur om dat ene weekje buiteland Boos!
Bestuur heb ik al ingelicht over dit absurde 'voorstel'... want ik heb geen keuze. Kijk als ik nou problemen had met de kids, er geen zin in had etc. snap ik het wel. Maar puur omdat ik iets niet kán mij aan de kant willen schuiven gaat wel heel ver Boos!
Ik krijg niet eens de kans om al mijn ziekenhuisperiode af te sluiten, moet binnen 2 week beslissen Verward Boos!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:55

wat een bizar verhaal wcf! heb je al reactie van het bestuur gekregen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:06

die vrouw belt mij vandaag even Lachen

Het is ook erg bizar... die 2 doen ook erg aan groupthink: ze beginnen met 1 negatief punt en praten zichzelf van alles erbij aan waardoor het uiteindelijk van minpunt naar drama gaat.
Kreeg letterlijk te horen: wij vinden het niet goed samenwerken met jou op deze manier Verward Want jij bent er nooit (ehh ik was er bijna elke week... en jullie missen ook wel een keer!). Goed op dat punt zijn ze teruggekomen dat ik gelijk had. Maar toch... ik word zo zat van die valse beschuldigingen! Ze wijzen eerst de vinger naar mij (zijn 2 vrienden met beide een grote mond... dus die durven elkaar niet te wijzen op fouten... dan blijft er 1 over: ik). Het is net de story: van het hele verhaal is 5 procent waar Clown de rest is er mee omheen gel*ld.
Dus bleef het punt van het kamp over: 7 dagen wogen meer dan een heel jaar opkomsten draaien met plezier.
Je kunt iemand toch niet ontzetten uit leidingsfunctie (vrijwilligerswerk ook nog!) omdat ik een voor mijn gezondheid kies Verward
Ik slaap er nog steeds slecht door omdat ik al genoeg moet laten voor mijn gezondheid en veel moet missen... en dan ook nog dit????? Ík ben makkelijk in de omgang en sociaal Heb een hart voor die kids. Heb onwijs veel plezier erin.
Ik vroeg nog: hoe denk je dat het voor mij is dat ik niet mee kan vanwege mijn gezondheid?? Geen respons natuurlijk... het ging alleen maar om: hoe vervelend het voor hun was....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:10

dat zet ik net te bedenken ja; het is vrijwilligerswerk! en goede vrijwilligers zijn schaars...
heb je al eerder bij het bestuur aan de bel getrokken over jouw situatie?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:12

Nee, want tot voor kort kon ik mij er wel goed mee redden. Maar ik sta nu gewoon met de bek vol tanden Clown
Bestuur is wel bekend met het gebrek aan subtielheid en meedeleven van die heren gelukkig Nagelbijten / Gniffelen

Weet je hoe ze het ook hadden kunnen brengen?
Wij vinden het heel vervelend voor je dat je zo last heb van je gezondheid en wij vinden het jammer dat je niet mee op kamp kan. Heb je wel eens overwogen om te stoppen met scouting om je te richten op je gezondheid? Hoe denk je er zelf over?

Dát klinkt toch al heel anders dan: wij vinden het niet prettig werken zo met je Clown
Ik heb in het hele gesprek geen woord van begrip voor mij gehoord. Dat vind ik nog het ergste!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:18

ja, tactisch zijn maar weinig mensen.

ik ga me ff nuttig maken in huis, tot zo!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:20

De meeste mannen zijn niet al te tactisch Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:19

Oeh March spannend! Vertel Haha!

Wat raar Welshcobfan!

Ik heb er weer een winspuntje bij gescoord, 3e met 184 punten Lachen Ben tevreden!

Mijn dag is niet zo geweldig, overdag te weinig gegeten ivm wedstrijd, maar vanavond gaan we naar de pizzeria, dus dan haal ik het wel in Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:15

Haay allemaal!

Ik doe vandaag weer mee, was wel laat uit bed dus niet helemaal eerlijk, maar toch een poging Knipoog

o: Dromen
t: Dromen
l: 1 afbakcroissant met halva jam, 2 kleine bruine bollen met 1 gekookt ei en een tomaat, 250 ml vers vruchtensap sinaasappel/banaan
t: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, sinaasappelsap
t: 2 kleine bruine bollen met sandwichspread
a: meergranen macaroni met groentenprutje (ik heb gekookt en het is nog lekker ook Haha!)
t: magere yoghurt
t: appel, zespri, banaan

Welshcobfan, wat een verhaal zeg, ben benieuwd hoe het bestuur er over denkt!
LJ leuke foto's! Haha!
March, meer info graag Haha!
Siz, gefeliciteerd met je winstpunt!

Met mijn vriendje gaat alles goed Clown
Ik ging hem gistermiddag even uit het dorp halen, hij had gewerkt.
Komt hij aan met een bos rozen Haha! Zegt ie heel zielig.. ik wilde er 100 voor je halen, maar ze hadden er nog maar 30 Verdrietig
Hoe schattig, ik heb nog nooit rozen gehad van een vriendje Lovers

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:31

SL, wat lieff!!! Ja
WCF, vreemd hoor, inderdaad een beetje erg lúllig!

Over mijn 'liefde'... Hmmmmm nou vooruit dan Knipoog

Hij komt hier uit 't dorp. Is 32 jaar, twee kinders maar dat vind ik helemaal niet erg. Gister hebben we elkaar dus ontmoet ennuh... tsja, wat moet ik er nog verder over zeggen... Heel leuk allemaal maar het gaat zo ineens wel enigszins snel en ik weet niet of ik dat wel al kan handelen dus ik zal hem vanavond daar tekst en uitleg over geven, dan kan hij er rekening mee houden Knipoog

Ik vind het wel een beetje moeilijk allemaal, hij is wel heel erg leuk maar het is zo snel alweer voor mijn doen. Nu geeft dat op zich niks, het is alleen niks voor mij haha. Nagoed, we doen gewoon 'rustig aan' en ik zie wel waar het schip strand, ik wil niks overhaasten en ik wil ook niet over een half jaar weer hetzelfde drama meemaken Clown We'll see, ik hou jullie op de hoogte!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:46

Gefeliciteerd met je wintpunt Siz!

Oee wat lief SL!!

Enne.. leuk March! Spannend ook Knipoog Maar even kijken hoe het gaat.. enne, na vorige week kan ik je inderdaad als tip meegeven om niet te snel te gaan..

Vandaag hebben Liga en Yen kennis gemaakt met de andere paarden (ponies dan Knipoog). Ik heb er maar een topicje over gemaakt

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=948812

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:00

Wat is er gebeurd vorige week LJ? Ik heb niet zoveel bijgelezen dus ik heb het óf gemist of je hebt het hier niet verteld Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:03

Hallo jongens, Ben ik ook weer eventjes. Ik ben gister en vandaag in Limburg geweest gister gewinkeld met me mamma in Maastricht. Oftewel we hebben gekeken gekeken en niets gekocht, zag wel een hele mooie gala jurk hangen maar was niet meer in mijn maat dus moet even verder zoeken. Vandaag ben ik in Vaals geweest en ik moet echt aan me conditie gaan werken. Kwam de berg amper op ( gewone fiets) toen ben ik maar op de race van me moeder gegaan en toen lukte het wel. Ik heb voor de rest heerlijk gegeten deze twee dagen en daar ben ik eigenlijk ook heel erg blij mee.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:20

March schreef:
Wat is er gebeurd vorige week LJ? Ik heb niet zoveel bijgelezen dus ik heb het óf gemist of je hebt het hier niet verteld Knipoog

Ik heb het hier niet geplaatst.. bijna hetzelfde als wat er met LA is gebeurd, alleen dan heb ik geen ticket van 800 euro betaald Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:02

Pff LJ, bij jou ook al fout gegaan? Waar hebben al die mannen toch last van!? Boos!

Ik ben tevreden met mijn dag, zit wel op 1836 kcal, maar alleen aan gezonde, goede dingen Lachen
En mag nog yoghurt van mezelf mocht ik echt trek krijgen..