Jouw schuld phor Ik dacht: ik koop wel amandelmelk bij de AH, maar die hadden ze dus niet (suikervrij) en toen maar geitenmelk meegenomen. Heb de rest maar weggegooid..
en bedankt voor de complimenten, ik sta er zelf een beetje van te kijken dat ik niet aan de snaai ben gegaan maar constructief mijn werkgever even op de feiten heb gewezen (zwaar gebrek aan communicatie en niet echt respectvol behandelen van de werknemer) en daarna de eer aan mezelf heb gehouden een eind met de hond wandelen ter afleiding.
en nu mag ik nog steeds een ijsje . beluga coc en choco of dat split achtige ding van beluga
o: 3 crackers (1 hagelslag, 1 kaas, 1 speculoos) l: 2 b b speculoos ( op 1 broodje speculoos en de anders erop, dus geen dubbelbeleg) a: kom kippensoep, 2 b b kaas t: bak watermeloen
b: 1,5 uur kickboksen (was zwaar ) en 30 minuten gefietst d: veel water, 1 glas cola light
Eulogy
Geplaatst: 15-07-13 22:13
Sterkte Laura en Sonja! Laura: muesli? Met fruit/noten?
O: vetvrije yoghurt met dezelfde muesli als gister en groene thee. L: stokbrood met humus A: stoofvlees met bulgur en bietensalade B: ongeveer drie kwartier door het bos gelopen op weg naar een waterval en een halfuur hardgelopen
Ik vind eten ook belangrijk maar als ik druk met iets anders ben dan vergeet ik gewoon om te eten en heb ook niet echt honger eigenlijk. Wel vreemd als je juist hard werkt
Als ik niet regelmatig eet krijg ik buikpijn en ik ga ook zo onderuit. Ik heb dus ook eigenlijk altijd wat te eten bij me voor het geval dat...
Steenbok12
Geplaatst: 15-07-13 22:35
Mijn nette dag is redelijk geslaagd, de chips, snoepjes en stokbrood met lekkere salades weerstaan die vriendinnetjes mee genomen hadden bij zwemmen.
O: 50 gr havermout + cracker met hummus T: kiwi en appeltje L: 3BB met kipfilet T: 2 Mandarijntjes + stukje wit stokbrood. A: Pot chicken tonight, 1 courgette, 3 halve paprika’s, groot blik ananas stukjes(siroop eraf gespoeld met water) blik tomatenblokjes en 300gr kip. Van de saus heb ik 5 porties verdeeld + 70 gr. Rijst p.p. T: magere yoghurt met verse aardbeien
B: 40 minuten fietsen
Sonja balen zeg van je baantje, hopen dat je gauw iets vind..
Laura jij ook sterkte. Frietje op z;n tijd is niet erg en je lijstje is verder netjes
Gast7391 was het smerig ja? Haha.
Net foto’s terug gekeken met vriendinnen van nu en 5 jaar geleden. Jeetje wat een verschil, sinds ik vrijgezel ben en aan mezelf gewerkt heb ben ik echt veel slanker geworden en verzorgder Schrok er zelfs een beetje van hoe ik er in bikini uitzag toen en goeie motivatie om door te gaan
Twijfel over wat ik morgen zal doen. Om 16.00 klaar met werken. Om 19.00 begint mijn spinningles en sportcentrum is 10 minuten fietsen vanaf werk. Kan daar lekker in het zonnetje liggen en een boek mee nemen, maar zit dan met avond eten en anders eet ik pas rond 9 uur weer. Maar anders moet ik een half uur naar huis en fietsen met die hitte gauw wat eten en weer terug. Wat zal ik doen met mijn eetpatroon, wat extra fruit/extra boterhammetje tussendoor en ‘savonds wat lichts eten nog?
Kan daar wel een Italiaanse bol eten maar vind dat niet echt avond eten. Pasta salade in elkaar flansen kan ook nog wel, ff kijken of ik daar nog zin in heb morgen vroeg
Daar kan ik me niks bij voorstellen... Eten is toch wel heel belangrijk voor mij.
Ik leef vaak van eetmoment naar eetmoment
Laura1589
Geplaatst: 15-07-13 22:46
Bedankt voor alle sterkte-wensen
En brish bedankt voor de tip van de speltmuesli, ik zal aankomende week eens kijken bij de tuinen hier in de stad.
Danique1990
Geplaatst: 15-07-13 23:46
Wat vinden jullie van mijn lijstje. Ben net terug van vakantie, dus ben nog aan het afkicken :p
O: 2 Volkoren boterhammen met appelstroop, thee T: 1 appel en water L: 2 Volkoren boterhammen met appelstroop + mandarijn en thee T: thee met een koekje, A: ovenschotel prei spinazie vegatarisch. Met water en 1 kiwi T: thee en druiven
Heel springparcours in m'n eentje opgebouwd, 4 uurtjes onkruid wieden 2 uur les geven 1 paard gereden Half uurtje fietsen. 20 minuten hardlopen Dat was het
mandy358
Geplaatst: 16-07-13 07:04
Jeetje.. Wat een nieuws Sterkte Sonja en Laura voor je vele beweging denk ik dat het wat weinig is Danique
Jaaa bereid jullie voor op een heeeeul erg slecht Amerika lijstje en sorry sorry voor het warrige verhaal O: we hadden ontbijt bij het hotel daar heb ik een klein beetje kellogs in melk genomen en een glas sinaasappelsap, aangezien dat heel weinig was had ik in het motel nog een mini stukje bruine pistolet met jam en een appel (9:30) (de becels ect maar overgeslagen bij het ontbijt ) L: nadat we een tijd gereden hadden zijn we in natural park Joshua Tree geweest en daar een stukje gelopen, erg mooi maar ook erg warm 42 graden. Daarna verder gereden en kwamen maar geen eet gelegenheid tegen dus bij het eerste beste gestopt dus hadden niet erg veel keus er werd een sandwich, 2kleine witte broodjes met gebakken ei ertussen en volgensmij zat er een beetje saus op. Heel klein stukje augurk (14:00) (je kreeg bij je sandwich een zakje chips, zo vreemd m bij je lunch chips te krijgen hahaha! Heb het maar aan de rest van de fam gegeven) (het was geen amerikaanse lunch qua hoeveelheid, de broodjes waren erg klein en had best trek na zoveel uur en klein ontbijt, maar dus ook kleine lunch al klinkt het veel vandaar groot avondetem) T: 3/4 groene appel, 4 m&m's A: (1 mini mini proefje van broers avondeten en milkshake) heerlijk gegeten in een restaurant met speciaal vega gerechten: geroosterde pita met hummus (heerlijk) en wat groentes, (zat beetje kaas ook op volgensmij) ratatoulle wat ook een aantal groentes was met een tomatensausje volgensmij. Daarna kwamen we een super leuk ijs tentje tegen en daar heb ik een horentje met 1 bolletje genomen cookie dough (was wel een groot bolletje maat jeetje was echt heeeeerlijk zelfgemaakt ijs!!) Avondeten was rond 20:30 en bij het eten een cola light. Verder hele dag veeel water!