[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:18

brrrrrr mijn time sampling was vreselijk mis gegaan, door een slechte one way mirror box moesten ze de toon voor aan te geven zo laag zetten dat ik het dus alles behalve hoorde. En pas in het midden hadden ze het door :(

Ik ook sakkia :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:21

Maar ik maak me er niet druk om :+ Er is niks wat we kunnen doen, dus tja dan heeft druk maken ook niet erg veel zin :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:22

en er zijn goede medicijnen tegen, dus het is niet direct levensbedreigend :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:24

SAKKIA schreef:
Maar ik maak me er niet druk om :+ Er is niks wat we kunnen doen, dus tja dan heeft druk maken ook niet erg veel zin :+

Nee, inderdaad maar de zus van mijn opa is ook aan spaanse griep gestorven. En toen werd er ook verteld dat er niks aan de hand was. Naja wil geen familiegeschiedenis herhaling doormaken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:26

Nou ja je kan niet zeggen dat er niks aan de hand is, maar ik heb het idee dat wij met z'n allen weer een vreselijk meegesleept worden door de media :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:27

En wil dun en strak sterven na al die moeite :')

Toen ik nog dik was stond er in mijn brief dat mijn doodfoto gefotosoept moest worden. := Zo diep zat het.

En in tussentijd haring in dille eten :+:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:37

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:44

Ben ik weer ladies :D
Het probleem van mijn vriend is gewoon het surfen op internet, hij speelt wel games, doet eigenlijk vanalles een beetje :) Voor hem is de pc een vluchtmiddel en daarom heb ik het moeilijk dat hij er zo vaak op gaat. Want dan kan ik een hele avond niets met hem aanvangen. Zo geconcentreerd is hij.

Hij vertelde me 2weken geleden dat hij terug in dagtherapie wou, of intensiever therapie. En nu is dat idee van de baan(heeft maandag het in de groep gegooid en deze vonden het niet zo'n goed idee) en hij heeft ook nog eens problemen op zijn werk. Daarom vind ik het geen goed moment, ik steun hem in zijn cursus, maar nu is het imo de tijd niet. Hij is ook veel moe, we moeten nog aan de relatie werken,etc

Ik ben bang dat hij het wat overschat en als het niet lukt terug diep in de put zal zittten, onzeker zijn en een zeer laag zelfbeeld weer heeft.

Mams zei om het nog even aan te zien en het vooral goed in de gaten houden. Ze stelde voor om het samen te volgen zodat we samen iets zouden doen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:46

Wendy, balen zeg van jaap maar probeer hem te vergeten, hij is jou niet waard.
Blin, jij bent ook een lekker ding hoor :(:)
BA, al wat bijgetankt ondertussen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:46

Waarom was dat geen goed idee?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:49

Sizzy schreef:
Dagplanning:
O: 2 geroosterde bb met smeerkaas 20+ en tomaat
t: appel
L: Bruine bol (grootte van italiaanse bol) met filet americain
t: opkikker tomaat
t: activia yoghurtje
D: maaltijdsalade nicoise aangevuld met doperwtjes & worteltjes
t: 2 kiwi's

Even m'n lunch aangepast.

Vergadering niet door, dus onverwacht vroeg thuis :) lekker avondje voor mezelf.
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 28-04-09 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:49

katiavl schreef:

Omdat ze vonden dat hij met zijn leven verder moest.
Hij heeft tot vorig jaar maart een jaar in een kliniek opgenomen geweest, misschien daarom?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:51

Ik heb de medicijnen al in de keuken liggen. }>

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:52

Armaris schreef:
katiavl schreef:

Omdat ze vonden dat hij met zijn leven verder moest.
Hij heeft tot vorig jaar maart een jaar in een kliniek opgenomen geweest, misschien daarom?

Maar dit vind ik toch ook niks, kan hij niet extra begeleiding vragen? Want nu speel jij meer de rol van begeleider dan vriendin.
Niet goed voor de relatie noch jou gezondheid.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:55

Hij gaat op maandag naar een groepssessie(daar waar hij opgenomen was) en op donderdag naar een therapeut.
Vrees dat meer te zwaar zal zijn :=

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:49

Ik kwam ook maar weer eens even langs..
Sorry dat ik er niet meer zo vaak ben..
Maar jullie kennen et.. druk druk druk druk druk;

Maar met het eten enzo gaat het redelijk, vandaag wat minder maar dat ga ik morgen weer goed maken.
Op moment is het heel lastig voor mij om planningen te maken.. maar ik verzeker jullie dat het gezonde dagen zijn! :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:11

getsie belin, dat je zin hebt in satesalade op de vroege ochtend! :Y)

wendy, je dinnetje heeft het goed opgelost met jaap. hopelijk houdt ie nu ff z'n kop.

ingrid de varkensgriep? das nie goe he? :+ :D gewoon aan noor de medicijnen vragen zie ik net...

saskia, wat speel je voor instrument? pff, om 8 uur al het wilhelmus spelen. wieso?
lekker, naar de mondhygieniste. op de 1 of andere manier heb ik altijd meer pijn in mijn mond als ik daar vandaan kom dan vooraf.. 8-)

katia, moet je je onderzoek nu opnieuw doen of heb je genoeg bruikbare gegevens wel?

monica, het blijft een ingewikkeld verhaal met jouw vriendje. willen jullie niet te veel op dit moment? aan te veel dingen sleutelen?
ik ben nog niet echt bijgetankt nee, lees zo mijn verhaal hieronder maar :+

pfff, vandaag heul druk geweest. om half 9 hans naar het werk gebracht, toen doorgereden naar het alexandrium. heule enge parkeergarage in waarbij ik maar net de draai kon halen met die grote bak van ons. is niet handig al je in een kurkentrekker van 9 bochten omhoog (en later dus weer naar beneden) moet. had er helemaal een kleffe rug van, maar... de velgen zijn nog heel, evenals de rest van de auto! :D
bij het alexandrium bij 3 keukenboeren geweest. bij de keukenkampioen een keuken laten tekenen. kwam een fiks bedrag uit, maar daar 'was nog wel over te praten hoor mevrouwtje'. nou dan ben ik er dus al klaar mee he? ook nog wat badkameronderzoek gedaan, maar we zijn er eigenlijk al uit. komt allemaal mooi spul in van Villeroy en Boch. sjiek de friemel dus!
vanuit Rotterdam naar Waddinxveen voor andere keuken en badkamerboer, maar daar was ik zo weg. niets naar onze smaak. Toen naar Plameco (ook in waddinxveen) voor een offerte voor een spanplafond (zie www.plameco.nl). dat wordt zo'n dure grap dat we maar gewoon gaan stucen en van daaruit door naar Zoeterwoude. Daar bij weer een keukenboer een prijsvergelijk met de keuken uit Duitsland laten maken (1500 goedkoper, maar nog niet goedkoop genoeg hihi, dat wordt onderhandelen!) en vanuit daar naar de Mac (geen tijd voor lunch, was inmiddels half 4) en noob. Lekker gelongeerd in de regen 8-) en wat gerommeld op stal, boodschappen gehaald en doorgesjeesd naar Gouda om hans op te halen.
Sta ik te koken, komt de stucadoor (beetje te vroeg maar...) voor het plafond in de woonkamer. daar moet ook geraggeld worden (houten onderconstructie met daarop gipsplaten) om zo de hoogteverschillen in het huidige plafond weg te kunnen werken. Morgen brengt hij een prijs uit.
Druk daggie dus!

Straks komt er nog een aannemer kijken naar de verbouwingsplannen voor de badkamer en morgenavond weer 1-tje. Donderdag naar Duitsland en vrijdag terug naar de voordeligere keukenboer uit zoeterwoude en dan dit weekend eindelijk vrij!
morgen studeren en wat rommelen in huis. Pff, dat noemen ze vakantie....

eten vandaag bar slecht:
o: 3 wb aardbeien
t: -
l: -
t: Mac: friet middel, hamburger, 4 bitterballen
a: 4 wb aardbeien
t: 2 blokjes chocolade

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:14

Gisteren was ook niet goed, cijfer jezelf niet weg he!

Verder vind ik ba een punt hebben armanis.

Nee niet opnieuw moet maar bij iemand anders gegevens gaan halen :z

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:15

Hi BA, weer wat veel op een dagje voor je. Hoelang heb je nog vakantie? Af en toe eens aan jezelf denken he meis?
Wat bedoel je met teveel dingen willen? Het is gewoon dat we allebei nog aan onszelf moeten werken en ook aan onze relatie.

Edit: lees nu ook je reactie katia.
Ik ben een beetje moe dus ik begrijp jullie reactie niet dames, kan iemand even een woordje uitleg geven? sorry :o

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:30

Wat een dag BA! Mooi spul hebben jullie uitgekozen, wordt vast prachtig :j dat 'ge-mevrouwtje' hou ik zelf ook nooit zo van, bleh.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:56

het wordt heeeeel mooi suus! je moet er wat voor over hebben, maar dan krijg je ook wat hihi.

katia, denk wel aan mezelf maar met zo'n druk schema schiet het er bij in. de komende dagen ben ik thuis en naar duitsland neem ik gewoon mijn broodje braaf mee. moet mezelf dat echt gaan aanleren.
balen dat je nu je gegevens bij een ander moet gaan halen. wil je toch liever zelf allemaal in orde hebben.

monica, te veel willen is naar mijn idee EN aan jezelf werken (vriend) EN aan je relatie werken (jij en vriend). voor je vriend moet er 1 prioriteit krijgen vrees ik...

zit nu een prijsvergelijk van de apparatuur te doen via kieskeurig.nl. winst tot nu toe: 3000 euro.
dat wordt babbelen! :+ bij de keukenboer

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:22

zoo.. dat scheelt nogal angelique! das inderdaad een babbeltje waard!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:24

Wouw wat een prijsverschil BA!

Ow meiden. Ik snap waarom ik nog zo'n hoofdpijn heb. Heb vanmiddag een wortelkanaalbehandeling gehad. Verklaart ook waarom ik een uur op de stoel heb gelegen :+ ik dacht dat het alleen gaatjes boren was haha :P

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:30

ok, hadden ze dat van te voren niet kunnen melden dan.

Ik denk dat ik zo maar naar mijn bedje ga moet morgen 10 uur bij de bank zijn. Geld wat vrijgekomen is weer opnieuw vastzetten al krijg ik er geen ene drol aan rente voor maar vindt het veiliger als het vast staat.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:31

blond plien? hihi

ik kan tegenwoordig heeeel goed babbelen sanne...