Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Wat ook heel lekker is (en wrs je calorien verlaagt) is ze maken met spa rood. Worden ze heerlijk luchtig van. Dus bloem, ei en spa rood...
__Leonie schreef:Vandaag een iets voller dagje en dan morgen weer een AYCE dag
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel
T: melk chocolade eitje
L: Restje curry met veel groente, kokosmelk, currypasta. Met wat rijst en geroosterde zonnebloempitten.
T: banaan, peer
A: Zuurkoolschotel gehakt, aardappelpuree (uit pakje met water gemaakt) , zuurkool, rozijnen, geraspte kaas
T: sinaasappel
B: 30 min fietsen
Ik werd vanochtend wakker met honger, dus mijn ontbijt portie was vrij groot. Ook mijn restje curry bleek nog vrij veel te zijn, maar wel heel lekker. Paaseitje was de eerste dit jaar
Kregen we bij een presentatie op school!
Avond eten wordt waarschijnlijk laat, vandaar groter tussendoortje.
Anoniem schreef:Mijn lijstje:
O: 1 glas smoothie van aardbeien, biogarde en halve banaan; biogarde met speltvlokken, lijnzaad en appel
T: -
L: 1 sesamcracker en 1 rijstwafel met geitenkaas, 2 glazen bio-appelsap
T: 4 vk crackers met pindakaas
A: basmatirijst met bruine linzen, gewokte wortel, broccoli en champignons
T: restje van avondeten, stuk komkommer met hummus, 2 vk crackers met huttenkase en basilicum
B:uur pilates en uur essentrics45 min crosstrainer, 15 min buikspieroefeningen, 30 min fietsen
Comments zijn welkom!
dmuts schreef:mag ik me ook melden?
zal niet elke dag posten maar vind het wel leuk om bij te houden wat mensen eten en wat ik zelf nou eet.
O: 200 g kwark met 3 eetlepels havermout, 1 el lijnzaad en een banaan
L: 4 volkorencrackers met klein beetje pesto en kipfilet, kiwi
T: appel
A: nog geen idee, iemand een idee?
T: beetje kwark met een handje cashewnoten
B: heen en weer naar de stad fietsen (40 min totaal), jillian michaels workout level 1 day 3
D: water
geen fantastisch lijstje maar heb het grootste deel van de dag ook ingenomen om te leren, waarbij ik dus stilzit.