Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

!
Armaris schreef:Hij ziet het gewoon niet in.
Dan projecteert hij het op mij: 'jamaar jij ontbijt ook voor de pc'.
Ja tuurlijk doe ik dat, maar ik heb geen 'praatprobleem' hierdoor ontwikkeld
Hij wilde weer bij me komen liggen, ik niet, vind dat hypocriet, jullie?
.
Mogguh dames 
Gister drukke dag, ouders zijn er niet, dus vóór school al naar de pony geweest (kwart over 7
ernstig vroeg
) boot van 8 uur naar school, had boot van 7 uur weer terug.. Weer naar de pony geweest en toen stond ik om half 9 in de sportschool voor Zumba
Was kwart voor 10 thuis en toen te gaan om alles nog bij te lezen
Moet straks even paar uurtjes werken en vanmiddag lekker vrij, dus ga boodschapjes doen en even opruimen. Morgen nog even 2 uurtjes werken, heb paar uurtjes vrij, en dannnn naar een 'dinnetje in groningen om koninginnenacht te vieren en koninginnedag!
Echt superveel zin in!
Moet alleen donderdag wel alweer terug naar Texel omdat ik vrijdagochtend weer gewoon moet werken, maar dat is even niet anders

voor Armaris
dat is lastig zeg. leuk dat jullie zwanger willen worden
Hoop dat het snel allemaal eenbeetje op orde is.
En dat je je niet zo druk moet maken of hij wel of niet bij je mag komen liggen, die jongen is duidelijk gek op je en wil het goed maken met je, het is misschien even goed over hebben, als jij hem dan niet toelaat is het logisch dat hij een "praatprobleem" heeft

zou vanavond gaan sporten maar als ik me dan zo nog voel dan wordt het m niet

Beterschap mop
Lekker vroeg onder de wol

)

Mooie actie van m'n 'dinnetje
Ik heb superveel lol en alles en heb echt wel weer m'n leventje goed opgepakt.. Maar als ik er op zo'n manier elke keer mee geconfronteerd wordt dan komt dat toch steeds als een klap, en komt wel elke keer die pijn weer boven