Ingrid, hopelijk vind je gauw je tas terug!

Ik ga zo weer naar Madeir. Hopelijk gaat het net zo goed als gisteren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zo met paar vriendinnetjes naar de hockeywedstrijd van vriendinnetje kijken, is de finale. Even aanmoedigen dus 
zin in!
maar ik ken mezelf, als ik ga dan ben ik ook echt de hele dag weg, en ik heb gewoon veel te doen. Ik moet nog twee opdrachten van 3 pagina's uitwerken en twee hele dikke mappen met theorie leren. Natuurlijk gaat me dat vandaag niet allemaal lukken, maar ik wil zo ver mogelijk komen. Ik kan niet leren in een vies huis, dus heb eerst staan stofzuigen.
Vriendje zit uiteraard op de bank te niksen... Ik ben al een heel eind met de eerste - en lastigste - opdracht, die ga ik zo ver mogelijk afmaken en dan met m'n neus in de boeken. *zucht*
lag nog netjes op zn plek onder mn stoel 

alhoewel, mn moeder zit nu de finale van de Australian Open te kijken en die lijkt weer aardig lang te gaan duren,d us ben benieuwd of het er nog van komt

veel plezier 

lekker sportief als je naar de sportschool gaat 

maar nu wel. 

ben echt trotssssssssss
.
Doe me eraan denken dat ik in maart ook 19 word 

Dus bij deze zat Armaris rond 23u in de kroeg 
Heerlijk zo! Voor mij geen badkleding meer 
Maar ook raar, lag je daar in je nakie voor een vrouw die je van kop tot teen inwrijft
Was even wennen 

hahah...
Je moet maar zo denken: je kunt niet altijd vooruit gaan. Meestal is het 1 stap voortuit, 2 stappen terug
Het kan niet altijd goed gaan!

of nja, op dat landgoed waar ik laatst met Niels was hadden ze er ook 1 en daar was toen niemand, zijn we er samen in geweest, toen was het wel lekker, maar met allemaal vreemden? 

ze irriteren mateloos, al paar dagen lang
tegen eind vd dag wordt het altijd erger, maar het is heel raar soort pijn/irritatie
echt achter mn oogbol tegen mn voorhoofd aan, het is echt heel vreemd 

)

Morgen school, maar de boot vaart niet van 4 ofzo tot 7.. En ik heb dus altijd de boot van half 7 naar huis en kan nu dus pas half 8
Dus moet ik anderhalf uur buiten in den helder op t station zitten ofzo
En dan kan k ook niet meer sporten
Echt geen zin ofzo