Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu weet ik niet wat ik wel moet eten... Jezzi schreef:Ik denk dat je lijstjes vooral redelijk mager zijn, ik vind een cappuccino geen tussendoortje en 2 mandarijnen ook niet, vul het eens in op valtaf.nl en kijk dan eens hoeveel kcal je binnenkrijgt
O- 250 gr optimel kwark perzik/vanille
T- pre work out, 20 gr whey, 20 gr dextrose(voor en na het sporten)
L- 30 gr rijst, 200 gr linzen, 250 gr passata, 100 gr spekreepjes
T- handje rozijnen,200 gr waspeen
D- we gaan gourmetten: kip, rundergehakt, verschillende salades en een aantal stokbroodjes, perenijsje
T- schaaltje vanilleijs light
Venthe schreef:Planning vandaag
O (10.00/10.30): 1 speltboterham met halve plak 20+ komijnekaas, 1 speltboterham met pindapasta + kop koffie met koffiemelk
T: cappuccino, haverkoek
L: 1 speltboterham met halve plak 20+ komijnekaas, 1 speltboterham met pindapasta
T:200 g worteltjes, opkikker en een stuk fruitGeen tijd
A: 5 pompoencrackers met hummus en avocado (in totaal 1 hele avocado) + kom tomatensoep (unox) en 1 rode paprika
T: macflurry stroopwafel![]()
B: 95 squats, 20 sec planken, 1 paardrijden + stal werkzaamheden

. Paaseitje was de eerste dit jaar
Kregen we bij een presentatie op school!
), aardappeltjes heel fijn gesneden en die opbakken, appelmoes, curry, beetje joppiesaus, glas Spa fruit
)
hij ziet er bijv een uitdaging in om zoveel mogelijk variaties op de Japanse pizza (http://www.amberalbarda.com/recepten) te maken
al voorbij gekomen: diverse groenten (zelfs spinazie en pastinaak
), een heel scala aan zeevruchten, etc. Oliver schreef:Waarom houden mensen hier af en toe bewust een AYCE dag?![]()
Many, kikkererwtenpannenkoek klinkt heel lekker, hoe maak je zoiets?
). 
hij is meer van de standaard dingen!
dmuts, mooi lijstje.
Een deel van het gezin wordt heel blij van nieuwe smaken, recepten en 'aparte' dingen, de rest moet er juist niks van hebben. Restjes zijn hier onmisbaar, het komt regelmatig voor dat iemand gewoon een restje van de vorige dag eet, terwijl de rest iets anders eet. Het is een beetje onhandig, maar wel de enige manier om iedereen tevreden te houden