Gisteren sushi en sashimi gegeten bij mijn zus en daar heb ik nog wat eten van meegekregen. Dus ik eet de kliekjes van gister en man en kinderen krijgen aardappelen, vlees en groenten vandaag.
gebakken aardappels met worteltjes en rauwkost erbijvoor mn vriend iets van vlees erbij, denk kip oid.
horsii schreef:Nog een verassing!Hmm, ik hou niet zo van zwart eten. Ik eet 2 bruine boterhammen met kipfilet en een bakje sla met augurk en tomaat en wat slasaus.
Gister aardappeltjes, broccoli met groentesaus en en biefstukje. Vandaag opgebakken aardappeltjes, spinazie en vissticks, lekker makkelijk
Saskiaatje schreef:horsii schreef:Nog een verassing!Hmm, ik hou niet zo van zwart eten. Ik ben benieuwd wie deze snapt Goed opgemerkt Hier wordt het een stukje vlees met stoofpeertjes en aardappelpuree, en misschien nog wat spinazie voor de vitamientjes
Vanavond afbakbroodjes en denk dat ik voor dat ze de oven inga ze beleg met kaas/bacon of kaas/ham en daarna tomaat en komkommer enzo erop doe.
Het is de bedoeling roerbak gourcette met tomaat maar ik krijg de drang om te snacken zal wel pizza worden
't Werd dus aspergesoep, gebakken aardappeltjes, broccoli en gebakken kabeljauw. Als toetje slagroomijs met pure vlokken en aarbeien.
Saskiaatje schreef:horsii schreef:Nog een verassing!Hmm, ik hou niet zo van zwart eten. HahaIk ga waarschijnlijk uit eten, dus ook nog een verrassing.