Hele chocolade letter op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mocca schreef:Ilse ik móet en zal op die 60 komen!
Alleen het is zo mooeeeilijk.
Mystica schreef:@ madam. Ik heb geen problemen met veel saus hoor.Alleen dan weer jammer dat je die saus van ketchup moet maken.
Ik heb ook echt zooooo'n zin in iets lekkers nu... Maar heb me al misdragen tijdens het avondeten. 2 dikke borden stamppot rauwe andijvie
Voor die tijd plukte ik gewoon wat dingen uit het boek bij elkaar, maar nu hou ik me netjes aan de weekmenu's.
Alleen de rode bieten kreeg ik echt niet weg, en heb ook geen koolsalade gehad.
Sinds ik ben begonnen met dieeten (begin sept)ben ik 14 en halve kilo afgevallen, waarvan met 1 week sonja bakker anderhalve kilo.
Mijn buurvrouw is in de eerste week 7 kilo afgevallen, haar man 5.
Waarom ik dan maar anderhalf? 
Mystica schreef:Ik moet nog 14 naar mijn streefgewicht.Mijn buurvrouw is in de eerste week 7 kilo afgevallen, haar man 5.
Waarom ik dan maar anderhalf?

en vaak nog plakje ontbijtkoek!
: heb vanochtend al 30 minuten gelopen waarvan 8 hard. srtaks nog 70 minuten fietsen en paardrijden.
een hele kg lichter als gister, ( ja ik weet je ik sta teveek op de weegschaal) dus ik batterijen vervangen kwam ik nog steeds op het zelfde resultaat...
En het is zo makkelijk klaarmaken, dat is voor mij vaak doorslaggevender dan hoe lekker iets is (door werk en paard ben ik altijd pas tegen 8 uur 's avonds thuis en dan moet ik dus nog gaan koken en eten)..