Kan ik mij hier ook melden voor wat morele steun? Ik ben een jaar geleden zo'n 9 kilo afgevallen. Nu zijn er helaas weer 3 kilootjes bijgekomen en die moeten er toch echt wel weer af. Alleen dat begin vind ik altijd zo moeilijk....
Angelique, je hebt nog een heleboel te doen zeg!! Hoe gaat t met je studie?
Ingrid, ook al hard aan t klussen
Ben benieuwd naar de foto's hoor als t af is bij jullie!
Nanka, wat grappig ook uit de randstad naar het oosten verhuisd! Ik heb tot m'n 18de in Spijkenisse gewoond, ook vlakbij Brielle/Hellevoet. En woon nu ook in 't oosten
Bollebeer, ja tuurlijk mag je je hier ook melden! Welkom!
Ik kom net thuis, even langs AH gereden om wat kaasjes te snuffelen. Heb Beemster 20+ meegenomen (aanrader!) en een stukje van ons eigen merk Prima Donna. Die wil ik vanavond raspen over de spaghetti.
Zit nu aan 1,5 bb met 20+ kaas, had trek en had eigenlijk nog niet zoveel op vandaag.
Iedereen eet lekker! Behalve de snijbonen, daar houd ik weer niet zo van;)
bollebeer
Geplaatst: 11-11-09 21:02
Ik heb champignons, met een tomaat en aardappelpurree Had niks meer in huis en ik heb henna in mijn haar dus loop voor banketstaaf als ik naar de winkel ga....
Zuurkool vind ik ook best lekker veel mensen houden er niet van. Ik maak het eigenlijk nooit, maar ga het toch maar weer eens in elkaar klussen denk ik. Lekker in een stamppot!
Ik maak t ook nooit... vind dat te veel werk, zeker voor alleen mezelf... Maar krijg weleens wat van m'n ouders als ze t toch over hebben En dan met ananas erdoor heen of mandarijntjes is ook lekker
Ik kon vandaag wat later opstaan, over uurtje richting de beurs en dan daar tot uur of 20:00 staan. Morgen weer Dagplanning is ook redelijk onduidelijk, ga me iig inhouden op die beurs qua hapjes haha
Ja ging idd wel vlot...wel keihard gewerkt hoor, heel de middag schuren, en savonds tot 10 uur geverfd Maar nu is het iig leeg, moet het alleen nog even goed stofzuigen en dan kan mn bed erin